YUMRUK

55 2 1
                                    

Sabah uyandığımda yanımda Çağla'yı gördüm. Ona dokunnacakken Çağla yok oldu.
Onun hayal olduğunu anlayınca hazırlandım ve servise bindim.
Yanıma Cengo oturdu." Bugün nasılsın"." İyiym krşim sen"." Bende iyim hadi bay". Kulaklığı kulağıma taktım ve müzik dinlemeye başladım. Kolumda el hissettim. Baktım ki Begüm'müş. Yüzümü çevirdim. O yanımdan gitti. Bizim serviste ismini bile duymak istemediğim iki çocuk var. Biri Fethi biri de Ada. Fethi yanıma geldi garip garip sesler çıkarmaya başladı. Yüzümü çevirdim oda gitti. Okula vardık. Çağla'yı gördüm ve ağlamaya başladım. Kurter "oğlum bir kız için ağlama lan".
Kurterle sınıfa vardık. Derste uyumuşum. Tenefüs zili çalınca dışarı çıktık. Çağla'nın yanında bir oğlan vardı. Sinirimden koştum koştum ve çocuğun yüzüne yumruğu patlattım. Çağla"sen ne yapıyorsun be sen kendini ne sanıyorsun? " bendeo oruspuçocuğunu yanında görmek istemiyorum." Oda "sanane sevgilim misin sen benim ?""seni seviyorum ulan seviyorummmm ! " ve yanından gittim. Derse girdim. Ve bardaktan boşalırcasına ağladım. Seçmeli derslerimiz aynıydı. Derse girdim ve onu gördüm yanıma oturdu."özür dilerim. Seni üzdüm biliyorum ama krdeşime yumruk attın. Ne yapıyım sinirden öyle sözler söyledim." Ben" O senin krdeşin miydi ? Bilsem öyle yapmazdım. Ben özür dilerim." Oda " önemli deil "dedi. Derste elini tuttum ve ona sordum." Sen beni.seviyormusun ?" Oda "Evet"dedi.

AŞK DOĞRUYU GÖSTERİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin