1.Insula Wight

6 1 1
                                    

Faith

   Arunc o ultimă privire proiectului meu de vară pentru începutul clasei a XII-a, pentru a corecta greșelile de orice tip din el. Nu pot permite ca acesta sa conțină vreo greșeală sau informație inutila în el, este un proiect important care reprezinta jumătate din media primului semestru și nu pot eșua. Am învățat în decursul atâtor anii și nu pot permite sa stric totul fix acum. Anul acesta trebuie sa excelez la toate materiile și sa particip la fiecare eveniment sau activitate extracurriculare pentru a-mi umple dosarul pentru admiterea la Harvard. Trebuie sa am totul pus la punct asa ca nu am timp de pierdut.
    
    După ce ma conving ca proiectul e impecabil, îl salvez și decid sa cobor pentru ca de la atâta studiat m-a luat foamea. Oare ce a pregătit de mancare mătușa Michaela astăzi că n am reușit sa vorbesc cu ea deloc în aceasta zi. Trebuie sa recunosc ca am fost atât de prinsa cu acest proiect încât am neglijat relația mea cu ea, aproape toată vara. Oftez când ma gândesc la tot ce făceam împreună în anii trecuți, dar promit ca o sa ma revanșez față de ea.

    - Bună scumpo, te-ai decis în sfârșit sa cobori? chicoteste mătușa și eu ii răspund exact la fel.

    - Da, am terminat proiectul și m-a luat foamea. spun în timp ce casc.

    - Se pare ca nu doar foamea. face referire la căscatul meu de mai devreme. Du-te înapoi sus, eu îți fac ceva repede și îți aduc acolo, ești obosita și trebuie sa te odihnești, bine scumpo? spune și îmi oferă un pupic parintesc pe frunte.

     Fac exact cum îmi spune și merg la mine în camera, îmi fac curat pe birou și ma așez în pat încercând sa nu adorm, nu pot dormi cu stomacul gol. Privesc tavanul și ma gândesc la ziua de luni și la toată agitația ce va fii acolo, urăsc agitația. Mi-ar plăcea sa pot merge în a doua zi, dar asta nu e posibil și nici politicos din partea mea.  Plus ca nu trebuie sa fac nici o greșeală care mi-ar putea afecta cumva acceptarea la cea mai prestigioasa Universitate din lume, ei vor perfecțiune, iar eu asta am creat atâția anii.
   
    Knock knock! Îmi întorc privire spre ușa unde se afla Michaela cu o farfurie plina de Sandwich uri în mana.

       - Cina este servita! Îmi spune cu un strop de amuzament în glas.

       De fiecare data vrea sa ma indoape cu mâncare. Ma strâmb la ea și își da seama imediat de ce pentru ca e toată un râs. Ii urmez exemplul după care ii fac semn sa vina înspre mine.

      - Sa nu aud ca e prea mult, o sa mănânci tot de aici domnisorica! încearcă sa pară dură și autoritara dar imediat un val de râsete ne apuca pe amandoua.

       - Promit ca de data asta mănânc, chiar îmi este destul de foame și sigur o sa pot! spun zâmbind și i au primul Sandwich din farfurie și îl duc la gura. Îmi dau ochii peste cap în momentul în care acesta face contact cu limba mea, ador sa fac asta și o fac involuntare, e pentru ca ador mâncarea făcută de ea.

        - Ma bucur ca îți place. Mănâncă tot și după la somn ca mâine e o zi mare, ok?

      Pleacă din camera fără sa aștepte vreun răspuns din partea mea. Și totuși m-a lăsat nedumerita "mâine e o zi mare". Repet ultimele ei cuvinte în gând și încerc sa îmi amintesc dacă am uitat ceva, dar în zadar, nu aveam nimic în plan pentru mâine. Cine știe ce mai pune la cale, femeia asta e o cutie mare cu surprize.
 
     Îmi scutur capul, îmi termin sandwich urile și ma pregătesc de culcare, dar nu înainte de un dus fierbinte. Pun farfuria pe noptiera maronie proaspăt data cu lac protector și ma îndrept spre dulap pentru a-mi alege hainele. Deschid ușile și privesc la întreaga mea garderoba încercând sa ma decid ce sa port. Îmi dau seama după câteva secunde ca doar o sa dorm, asa ca nu trebuie sa stau prea mult pe gânduri cu privire la ținută. I-au ce prind și fug spre baie. Dau drumu' dusului și îmi las toți mușchi sa se relaxeze în bătaia stropilor fierbinți pe pielea mea catifelata. I-au gelul de dus cu miros de cocos, pun o cantitate generoasa în palma și încep ușor sa masez fiecare părticică din corp. Miroase atât de bine. Fac același lucru și cu shamponul, doar ca pe acesta îl pun în cap masând. După ce termin ma clătesc și ma decid ca e timpul sa dorm și eu, asa ca asta am și făcut, m-am pus în pat.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 23, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

FAITH(Crime la indigo) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum