Hai... Hai... Hai...
Nak tunggu novel fizikal Manda dengan Aidan ni lambat lagi. Jadinya, mehlah grab cerpen raya versi ebook tajuk Lebaran Double A.
Manis-manis saja kisah Manda dan Aidan versi ebook ni. Tiada langau cuma santai-santai.
Harganya 19 ringgit. Boleh wassap dekat nombor 013 429 5740 untuk order. Pre order sampai 30.6 ni tau. Harga masa pre order 19 ringgit. Lepas pre order harga jadi 22 ringgit. Tak mau ka jimat 3 ringgit?
Ni ebook kompilasi tau. Ada 3 volume ebook ni. Kisah Manda dengan Aidan ada dalam volume 3. Ni senarai penulis yang ada dalam ebook volume tiga.
Kalau nak grab semua sekali pun boleh.Wassap nombor ni tau 013 429 5740
Mai nak belanja teaser 1.
"Pinjamlah penyapu Harry Potter. Tunggu dia dekat viaduct sana tu.” Seloroh Amanda. Itu hari Aidan beria show off kepadanya bergambar di Glefinanan Viaduct yang ada di dalam filem Harry Potter. Jalan yang menjadi laluan kereta api untuk ke Hogwarts.
“Sayanggg!!!”
Pecah ketawa Amanda dengan wajah Aidan yang memerah.
“Abang nak apa lagi selain baju Melayu?” Sebaik ketawa semakin sirna, Amanda utarakan soalan.
“Ermmm… abang nak mak bekalkan serunding daging. Suruh mak buat banyak-banyak sikit. Nanti boleh makan dengan roti bila dah jemu dengan ketupat.”
“Lagi?”
“Lepas tu nak biskut tart nenas. Nak sebalang besar.”
“Lagi?” Mata bundar Amanda menatap wajah Aidan dengan wajah tanpa riak. Dia sedang sematkan satu demi satu pesanan Aidan di dalam kepala.
Aidan dekatkan wajahnya ke skrin. Memberi isyarat kepada Amanda untuk merapati skrin laptop juga.
Ada selapis kerutan di dahi yang seumur begitu kulit masih kaya dengan kolagen asli.
“Apa? Abang nak apa lagi?” Soalan dicampak tanpa prasangka.
“Abang nak sayang.” Suara garau itu tuturkan bicara dengan nada separuh berbisik.
Terus wajah Amanda seperti disimbah dengan biji saga yang diproses menjadi cat.
“Abang!!! Main-main eh. Nanti Manda tak nak tunaikan pesanan abang ni baru abang tau. Biar kempunan dekat Ireland sana tu.” Geram pula Amanda bila diri dipermain begitu.
Aidan hanya balas dengan ketawa galak. Seronok dapat mengusik perempuan yang dia sendiri tidak pasti apa hubungan mereka sebenarnya. Cinta platonik mungkin.
Rindu Manda dengan Aidan dak? Mohonlah rindu 😂😂😂
Meh order cepat...
YOU ARE READING
1. Hai Abang Sayang (Versi Edit)
RomanceNovel pertama Mrs Cancer Highest ranking in sayang #1 (23.6.2018) Highest ranking in sayang #4 (18.6.2018) Highest ranking in cinta #13 (12.05.2018) Aidan seorang doktor Amanda seorang pelajar Uni Satu sudah bertunang Satu masih menagih cinta Bersam...