Sziasztok! Engem Elena Malfoynak hívnak!Tipikus flegma egybe kedves,szőke hajú és barna szemű lány vagyok.Egyetlen egy érdekes dolog van az életemben, a családnevem.Nem ismerem a szüleimet de akikkel találkoztam eddig miníg azt mondták hogy nagyon híresek.Engem is sokan körbeáltak és kérdezgették az életemről pedig az én életem nagyon unalmas.Milyen élete lehetne egy unalmas árva boszorkánynak?
Ha már nincs körülöttem senki válaszolok:unalmas.
Na mindegy hadjuk a nevem és az életem.Most mesélek egy kicsit magamról is.
11 éves vagyok.Elhiszitek?
Idén lessz az első évem a Roxfort boszorkány és varázslókébző iskolában.
Kiskoromban barna hajam volt de most szőke.
A szemem sötétbarna.
Imádom a természetet és a különböző varázsnövényeket.
A kedvenc színem a zöld és a fekete.Szeretem az állatokat.
A kedvenc állatom a cica,és van is egy kiscicám.
Nagyon játékos lány cica.
Fekete macska amitől sokan félnek a babonák miatt de szerintem ez hülyeség.A fekete macska is ugyanolyan mint a többi csak a színe más.Szeritem az embereknek se esne jól ha a bőrszínük miatt kiközösítenék.
Pedig sajnos vannak ilyenek.Na viszont térjünk vissza az eredeti témához.A cicámat Ellá-nak neveztem el.A szobámban rengeteg növény volt de leginkább kaktuszok. Nagyon szeretem a kvidvicset és az az álmom hogy bekerüljek az iskolában a csapatba.Szeretek gitározni és festeni. Nincsenek barátaim csak egy. Őt úgy hívják hogy Fanny Potter.Ő híresebb mint én de én ennek kifejezetten örülök.Én nem szeretem a hírnevet.
Ennyit rólam és az életemről.Sziasztok kaktuszkáim(új becenév drágák)Úgy gondoltam elkezdek egy új könyvet de ne gondoljátok hogy a többit nem fogom folytatni!
Először is itt a főszereplő bemutatkozása.Remélem tetszeni fog!!
YOU ARE READING
𝒜 𝒢𝓇𝒾𝒻𝒻ℯ𝓃𝒹ℯ𝓁ℯ𝓈 ℳ𝒶𝓁𝒻ℴ𝓎
Fanfiction𝑆𝑧𝑖𝑎𝑠𝑧𝑡𝑜𝑘! 𝔼𝕫 𝕒 𝕜𝕠𝕟𝕪𝕧 𝔻𝕣𝕒𝕔𝕠 𝕄𝕒𝕝𝕗𝕠𝕪 𝕖𝕝𝕧𝕖𝕤𝕫𝕖𝕥𝕥 𝕙𝕦𝕘𝕒́𝕣𝕠́𝕝 𝕤𝕫𝕠́𝕝 𝔼𝕝𝕖𝕟𝕒 𝕄𝕒𝕝𝕗𝕠𝕪𝕣𝕠́𝕝. 𝑅𝑒𝑚𝑒́𝑙𝑒𝑚 𝑙𝑒𝑡𝑠𝑧𝑒𝑛𝑖 𝑓𝑜𝑔 𝑚𝑖𝑛𝑑𝑒𝑛𝑘𝑖𝑛𝑒𝑘! 𝐽𝑜́ 𝑜𝑙𝑣𝑎𝑠𝑎́𝑠𝑡!