Чу се женски писък и всички в метрото се обърнаха.
- Приели са те в университета?!? - извика момичето от телефона.
- Да! Най- накрая след цялото това учене, успях да вляза там където най-исках. - въодушевено говореше момичето и снижи гласът си след като осъзна, че е привлякла цялото внимание.
- Това са страхотни новини! Къде си сега? Прибра ли се вече?
- Все още не. В метрото съм сега, до 20 минути ще се прибера. - след тези думи русото момиче погледна часът и сбръчи вежди.
- Лиса, завиждам на смелостта ти. След преживяното не те е страх да се прибираш толкова късно. Невероятна си, наистина.
- Не е вярно. Преместих се тук в Торонто, заради случилото се. Той никога не е спирал Ребека... и никога няма да спре.
След като излезе от метростанцията, Лиса сведе глава плахо и прибра ръцете си в джобовете на якето си като с едната стискаше здраво телефонът си, а с другата държеше елекрошок, който баща й, който е началник в разследващ полицейски екип й беше дал още преди дори да я изпишат от болницата.
Лиса живееше в страх.
Лос Анджелис, Калифорния
11ти Август 2017 година
- Клоуи Купър, Алисън Смит, Барбара Дейвис, Мария Сантяго, Лейси Джоунс, Люси Милър както и Мелиса Мартин са били открити мъртви с множество рани, следи от удушаване, синини по китките и глезените и шал, с който са били вързани ръцете им. По телата на Челси Уилсън и Бела Томас е имало следи от изнасилване, но те също като другите седем жертви имат шал на ръцете. Имаме си работа със сериен убиец. - обясняваше главния разследващ. - Жертвите нямат нищо общо помежду си освен, че са слаби млади момичета, някои студентки, а други все още гимназистки. Убийствата са се случвали вечерта при залез. Все още е било светло и е имало много хора навън. Убиецът ги е пресрещал и отвличал, държал ги е при себе си няколко дни, след което е захвърлял труповете им. Обича да измъчва жертвите си дълго време. Камерите по улиците не са заснели много. Момичето минава покрай камерата, но на следващата я няма. Успявала е да улови тъмен силует да върви след момиче и това е всичко. Все още търсим начин да го проследим и да открием мястото, на което ги води, за да стигнем до него. Вероятно е бял мъж в края на трийсетте или началото на четиридесетте, висок. Това е всичко, което имаме до тук. Въпроси?
- Означава ли това, че подписът на убиеца е да завързва ръцете на момичетата с шал? - попита един от аудиторията.
- Да, Евънс. Шаловете принадлежат на жертвите или са негови, това все още не ни е ясно.
- Защо единствено госпожица Уилсън и г-ца Томас са били изнасилени?
- Челси и Бела са последните две жерти, което сочи към смяна на метода. Защо Евънс? Защо е започнал и това? Възлагам задачата да разбереш на теб. - усмихна се доволно началникът на отдела.
- Разбрано! - Джак Евънс се изправи и излезе от събранието, мислейки как и от къде ще открие подобна информация.
Срещата се разпусна и всички се заловиха за работа отново.
Едно младо и красиво момиче влезе в учатъка усмихната до уши, леко подскачайки.
- Таткоо - извика момичето. - Нося ти обяд.
Джак Евънс се изправи от не много удобният си стол с усмивка и се доближи до брюнетката, за да прегърне малката си дъщеричка.
- Еми, татко се извинява, но няма да може да те заведе тази вечер на обещаната вечеря. Имам много работа. Ти сама ли дойде? Къде е чичо ти? Нали ти казах да не се отделяш от него, навън се разхожда много лош човек, който лови малки момиченца като теб! - преправи си гласът той, за да звучи по-страшно.
- Татко, спри да ми говориш така сякъш съм на пет. Голяма съм вече, започвам университет съвсем скоро. Относно вечерята, няма проблем, можем да я преместим и тук. Ще се обадя на чичо да купи пица за всички и да я донесе в управлението. - тя се огледа и се усмихна скромно на всички там.
Г-н Евънс я потупа по рамото и й показа къде да седне като й демонстрира сядайки на своето място.
- Нека бъде с пеперони! - чу се мъжки глас от края на стаята. Момичето кимна и набра чичо си, който й беше ядосан тъй като беше избягала от него, за да отиде при баща си без досадният си чичо.
След обяда Еми взе една книга и се настани удобно на един стол и зачете.
YOU ARE READING
Serial killer
Mystery / ThrillerУбийства на млади момичета. Започнали през 2017 година, когато били убити 12 гимназистки и студентки. Полицията заловила истинският извършител, но поради липса на доказателства бил освободен. Бяха изминали 2 години от последното убийство, градът се...