New Victim

62 2 1
                                    

2ри Септември

- Амелия, ще правим парти с преспиване в Съмър, ти ще дойдеш ли? - попита развълнувано розовокосото момиче.

- С Ноа ще празнуваме една година утре и трябва да се подготвя и да му взема подарък. - отговори леко засрамено Амелия.

- Мина ли вече година? Леле колко бързо минава времето, сякаш беше едва преди няколко дни, когато си правехте номера един на друг. - засмя се другото момиче.

Предопредителният звънец за начало на часът се разнесе из сградата и двете момичета се запътиха към стаите си.

След последната лекция Амелия реши да отиде до магазинът за инструменти, за да вземе подарък на приятеля си, за годишнината им.

- Надявам се това куфарче с инструменти да му хареса и да му е от полза. - каза тя почти шепнейки и се усмихна.

Прибра се да остави куфарчето, преоблече се и отново се приготви да излезе. Докато затваряше вратата на апартамента си, момичето чу някакъв странен звук, сякаш от фотоапарат, но помисли, че си е въобразила и не му обърна внимаие. Заключи вратата и тръгна към молът, за да си купи нови дрехи за срещата й, която трябваше да се състои на следващият ден.

Вече купила дрехите, тя беше пред входната врата. Извади ключът от малката си чантичка и го вкара, за да отключи... но вратата се отвори още преди да е завъртяла ключът.

- Заключих ли преди да тръгна? - зачуди се тя. - Сигурно отново съм забравила. Мама ще ме върне у дома, ако разбере, че отново съм оставила отключено. След като ме ограбиха преди около две седмици, майка ми ме предупреди, че ако отново забравя да заключа ще изпрати татко да ме върне.

Влизайки тя се огледа и се усмихна. - Не е влизал крадец. - успокои се Амелия с тези мисли.

Разопакова новите дрехи и реши да ги изпробва преди предстоящото събитие. Първо облече късите бели дънки и синята плетена жилетка, след което една черна къса пола с една вишнево червена риза и накрая една бяла разкроена рокля с паднали ръкави.

Спусна дългата си кестенява коса, застана пред огледалото, показа красивата си широка усмивка и започна да се оглежда в огледалото и да се завърта леко на наляво и надясно поклащайки се, развявайки роклята си. Докато се оглеждаше, мислейки си за Ноа, тя видя вратата на стаята, която беше отворена, да се затваря и тъмен силует бавно започна да се появява от сенките, приближаващ се към нея бавно. 

- Толкова си красива. -  след което ускори хода си и се разнесе приглушен писък из помещението.

-----

- Амелия Смит-втори курс в Калифорнийски университет-Лос Анджелис (UCLA) е обявена за изчезнала от Ноа Картър, днес имат годишнина, правят една година заедно. Щели са да прекарат целият ден заедно и е трябвало да се срещнат тази сутрин в Echo Park  Lake, но тя не се е появила и той е решил да я посети, имал е ключ и щом тя не е отговорила, той е влязъл и е открил кръв по леглото. - полицаят въздъхнал тежко, след което продължил. - Извършителят е успял да влезе в домът й с фибички за коса.

- С фибички?? - изненада се младият служител на реда.

- Да. Явно е гледал доста филми. Открихме касова бележка до няколко дрехи, които все още бяха с етикетите на столът близо до леглото й. Знаем, че е с бяла рокля и... тя е купила и шал, претърсихме цялото жилище, но не открихме шал. - той потърка челото си изтощено. 

- Това означава ли, че е същият убиец, сър? - попита един от разследващият екип.

- Да, за жалост означава точно това. Нямаме много време, да се залавяме!

Всички от екипа излязоха от местопрестъплението. 

-----

В домът на началник Джоунс
19:13часа

- Лиса, какво се е случило отново? Какви са тези рани по красивото ти личице? Отново ли се сби с някого? - притеснено задаваше въпроси един след друг по-възрасният мъж.

- Това е нищо, ти да видиш нея. - започна да се смее малкото момиче. - Какво ще ядем тази вечер татко?

- Хмм какво ти се яде?

- Пиле. - отговори детето.

- Пиле?

- Да! Пиле! - развълнувано повтори Лиса.

-Добре. Пиле да е бъде. - засмя се той.

Той й сготви пилето като изпържи и картофки към него. След вечерята отново се задълбочи в случая.

На следващия ден имаха заподозрян. Оставаше единствено да го хванат и да разкрият къде е момичето. Това се оказа по-трудно от очакваното.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 08, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Serial killerWhere stories live. Discover now