beklenen Gün

45 4 0
                                    

8 yıl sonra........

sen hala uyuyormusun kızım kalk kalk kalk diye başımda zirvalayan kim diye bakarken en yakın arkadaşım burcu nun endişeli yüzüne açtım gözlerimi Noluyo yaa diye tepki vermeme kalmadan geç kaldık geç dedi 16 yaşında kumral saçları olan koyu kahve gözlere sahip uzun boylu bir lise öğrencisiydim burcu benim tam tersime yeşil gözlü sarışın kısa boylu bir lise ogrencisydi. .hadii hazırlan bizi efe alacak deyince birden zipladim yataktan efe burcunun sevgilisi benim de yıllardır burcudan saklı sevdiğim çocuk burcu bunu bilse beni keserdi fakat asla bilmicekti efe nin havalı kornasi beni aşağı indirmeye yetmisti bizi okula bıraktıktan sonra üniversite ye gitti o 19 yaşında burcu yla onu ben tanıştırdım efe babamın en samimi dostunun oğlu bize nazaran durumları çok iyi ben lise de kendi sinifima giderken bir panoda asılı mavi bisiklet fotoğrafları ilgimi çekti üstünde de 8 vardı ben 8 yaşındayken eve gelen mavi bisiklette yazan 8 sene sonra bu bisiklete binerken karşılaşmak ümidiyle yazan notu hatırladım üstünden tam 8 yıl geçmişti ben düşünürken Nuray hocam kimyaci ..Saçımi sarsmis ve zil çaldı küçük kimyaci haydi sınıfa demişti kıkırdayarak sınıfta dolaşan ve aklı fikri yeni sevgili arayışlarına inat efe yi düşünüyordum çoğu kızın inadına tek bir erkeği nasıl bu kadar sene düşünüyorum bilemedim ......ders çıkışı burcunun sınıfına gittim haydi okulu ekip bisiklet binmeye gidelim dedi tam da bu gün Evttt gidelim çünkü hayatım in aşkı için Tmm dedim gezerken sıkılmıştim bir süre sonra önüme çıkan ...........

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 05, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

çocukken kurduğum hayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin