Stanowiska

74 10 1
                                    


Witamy serdecznie! Grupa Fantastykolodzy została założona, aby zrzeszać fanów fantastyki, którzy interesują się pisarstwem oraz grafiką. W tej części przedstawimy Wam stanowiska, które można u nas zająć. Jest dużo, a wraz z nowymi pomysłami lista będzie stale uzupełniana. A więc jeśli jeśli jesteś osobą kreatywną, to możesz do nas dołączyć! Wystarczy tylko napisać wiadomość prywatną i już.

1. Promotor:

— Promotor ma na celu polecanie grupy Fantastykolodzy na różnych social mediach, w tym na Wattpadzie, Facebooku i Instagramie.

2.Grafik:

— Grafik zajmuje się oprawą wizualną grupy. Wymagane jest od nich umiejętność obsługi dowolnego programu graficznego oraz wyczucie estetyczne .

3. Recenzent:

— Recenzent ocenia książki, filmy itp. oraz prowadzi recenzownię promotorską. Wymagane jest od nich znajomość języka oraz umiejętność pisania recenzji.

4. Redaktor:

— Redaktor pisze artykuły do naszego czasopisma, wymyśla pomysły do miesięcznika; bardziej zaznajomieni z tematem redaktorzy poprawiają błędy innych prac.

5. Komentator:

— Komentator pisze opinie, gwiazdkuje oraz poleca akcje na grupie.

6. Korektor:

— Korektor poprawia błędy w recenzjach, artykułach itp. oraz jest odpowiedzialny za ich stan logiczny i rzeczowy.

7. Organizator konkursów:

— Organizator konkursów jest odpowiedzialny za inicjowanie i prowadzenie konkursów.

8. Pomysłodawca:

— Pomysłodawca wymyśla tematy do akcji organizowanych przez grupę. Wymaga się odeń/od niego kreatywności oraz zaangażowania.

Nabór do fantastycznych wrótOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz