3rd person POV:
𝚈/𝙽 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚜 𝚝𝚘 𝚠𝚊𝚔𝚎 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚂𝚗𝚒𝚙𝚎𝚛 𝙼𝚊𝚜𝚔 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎𝚜 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚊𝚠𝚊𝚢. "𝙷𝚒 𝚜𝚠𝚎𝚎𝚝𝚒𝚎." 𝙷𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚒𝚗 𝚊 𝚌𝚊𝚕𝚖 𝚐𝚎𝚗𝚝𝚕𝚎 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎. "𝙰𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚘𝚔?" 𝚈/𝙽 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚜 𝚝𝚘 𝚛𝚎𝚖𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚜 𝚝𝚘 𝚝𝚎𝚊𝚛 𝚞𝚙. "𝙷𝚎𝚢 𝚒𝚝'𝚜 𝚘𝚔, 𝙸 𝚐𝚘𝚝 𝚢𝚘𝚞, 𝚜𝚑𝚑 𝚜𝚑𝚑 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚘𝚔." 𝚂𝚗𝚒𝚙𝚎𝚛 𝚖𝚊𝚜𝚔 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚑𝚞𝚐𝚐𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚒𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚕𝚊𝚙"𝙼-𝙼𝚛 𝙼𝚊𝚜𝚔, 𝚠𝚑𝚢? 𝚆𝚑𝚢 𝚍𝚒𝚍 𝚖𝚘𝚖𝚖𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚊𝚍𝚍𝚢 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚐𝚘?" 𝚈/𝙽 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝𝚕𝚢 𝚜𝚘𝚋𝚋𝚒𝚗𝚐.
"𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚙𝚛𝚒𝚗𝚌𝚎𝚜𝚜. 𝙱𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚐𝚘𝚗𝚗𝚊 𝚋𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚢𝚘𝚞, 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚜𝚠𝚎𝚎𝚝𝚒𝚎. 𝙰𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚙𝚛𝚘𝚋𝚊𝚋𝚕𝚢 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚜𝚠𝚎𝚎𝚝 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚗𝚘𝚠." "𝙼𝚛 𝙼-𝙼𝚊𝚜𝚔? 𝙿-𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚙𝚛𝚘𝚖𝚒𝚜𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚘𝚗'𝚝 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 𝚖𝚎 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚖𝚘𝚖𝚖𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚊𝚍𝚍𝚢 𝚍𝚒𝚍." 𝚈/𝙽 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚐𝚛𝚊𝚜𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚓𝚊𝚌𝚔𝚎𝚝. 𝚂𝚗𝚒𝚙𝚎𝚛 𝚖𝚊𝚜𝚔 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚞𝚙𝚒𝚛𝚜𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚑𝚒𝚖. "𝙾-𝙾𝚏 𝚌𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎 𝙸 𝚠𝚘𝚗'𝚝 𝚈/𝙽 𝙸 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛. 𝙴𝚟𝚎𝚗 𝚒𝚏 𝙸 𝚍𝚘 𝙸'𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚙𝚊𝚛𝚎𝚗𝚝𝚜." 𝚂𝚗𝚒𝚙𝚎𝚛 𝙼𝚊𝚜𝚔 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚑𝚘𝚕𝚍 𝚈/𝙽 𝚝𝚒𝚐𝚑𝚝𝚎𝚛.
𝚂𝚗𝚒𝚙𝚎𝚛 𝚖𝚊𝚜𝚔 𝚜𝚙𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚊𝚢 𝚌𝚘𝚖𝚏𝚘𝚛𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚈/𝙽 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚌𝚑𝚎𝚎𝚛 𝚑𝚎𝚛 𝚞𝚙. 𝙷𝚎 𝚕𝚎𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚘𝚊𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚑𝚒𝚜 𝚖𝚊𝚜𝚔 𝚘𝚏𝚏 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚎𝚛"𝙼𝚛. 𝙼𝚊𝚜𝚔?" "𝚈𝚎𝚊𝚑? 𝚆𝚑𝚊𝚝𝚜 𝚞𝚙 𝚈/𝙽?" "𝙲-𝚌𝚊𝚗 𝙸 𝚌𝚊𝚕𝚕 𝚢𝚘𝚞 𝙿𝚊𝚙𝚊?" 𝚂𝚗𝚒𝚙𝚎𝚛 𝙼𝚊𝚜𝚔 𝚠𝚊𝚜 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚜𝚑𝚘𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚢𝚎𝚍 𝚜𝚒𝚕𝚎𝚗𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚖𝚒𝚗𝚞𝚝𝚎. 𝚈/𝙽 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚛𝚘𝚗𝚐. 𝚄𝚗𝚝𝚒𝚕 "𝙾𝚏 𝚌𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎 𝚈/𝙽." 𝙷𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚒𝚗 𝚊 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚝𝚘𝚗𝚎. "𝚈𝚊𝚢! 𝚃𝚑𝚊𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞!"
(𝚝𝚒𝚖𝚎𝚜𝚔𝚒𝚙)
𝚂𝚗𝚒𝚙𝚎𝚛 𝙼𝚊𝚜𝚔 𝚑𝚊𝚍 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎 𝚝𝚘 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝. 𝙱𝚞𝚝 𝚒𝚝 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚑𝚊𝚍 𝟷 𝚋𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚚𝚞𝚎𝚎𝚗 𝚜𝚒𝚣𝚎𝚍 𝚋𝚎𝚍 𝚒𝚝 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚑𝚊𝚍 𝚊 𝚋𝚒𝚐 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚎𝚛.
(𝙻𝚘𝚕 𝚜𝚘 𝚋𝚊𝚜𝚒𝚌𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚑𝚎 𝚏𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚊 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚈/𝙽 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚑𝚎 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚒 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚘 𝚕𝚊𝚣𝚢 𝚝𝚘 𝚖𝚎𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚊𝚝)
"𝙿𝚊𝚙𝚊, 𝙸 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚊 𝚋𝚊𝚝𝚑." "𝚄𝚑𝚖𝚖, 𝚆𝚎𝚕𝚕 𝚜𝚠𝚎𝚎𝚝𝚒𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚊𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚢 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚎𝚕𝚏?" 𝚂𝚗𝚒𝚙𝚎𝚛 𝙼𝚊𝚜𝚔 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚔𝚠𝚊𝚛𝚍𝚕𝚢. "𝙼𝚢 𝚖𝚘𝚖𝚖𝚢 𝚍𝚒𝚍𝚗𝚝 𝚕𝚎𝚝 𝚖𝚎. 𝚂𝚘 𝚗𝚘."
"𝚆𝚎𝚕𝚕 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢 𝙰𝚗𝚐𝚎𝚕, 𝚌𝚊𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚎𝚛 𝚋𝚢 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚎𝚕𝚏? 𝙿𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎?" "𝙾𝚔𝚒𝚎 𝙿𝚊𝚙𝚊!"
𝚂𝚗𝚒𝚙𝚎𝚛 𝙼𝚊𝚜𝚔 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚝𝚎𝚛 𝚏𝚘𝚛 𝚈/𝙽.
"𝙾𝚔 𝚜𝚠𝚎𝚎𝚝𝚒𝚎 𝙸𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚒𝚗 𝚏𝚛𝚘𝚗𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚜𝚘 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚌𝚊𝚕𝚕 𝚖𝚎 𝚘𝚔?" "𝙾𝚔."
(𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚈/𝙽𝚜 𝚋𝚊𝚝𝚑)
𝚈/𝙽 𝚜𝚊𝚝 𝚘𝚗 𝚂𝚗𝚒𝚙𝚎𝚛 𝙼𝚊𝚜𝚔𝚜 𝚕𝚊𝚙 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚖𝚋𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚛𝚊𝚒𝚍𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚒𝚛"𝚈𝚊𝚢! 𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚒𝚝 𝚙𝚊𝚙𝚊!" 𝚈/𝙽 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚑𝚞𝚐𝚐𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚗𝚒𝚙𝚎𝚛 𝚖𝚊𝚜𝚔. "𝙸𝚖 𝚐𝚕𝚊𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚒𝚝 𝚙𝚛𝚒𝚗𝚌𝚎𝚜𝚜. 𝙱𝚞𝚝 𝚠𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚐𝚎𝚝 𝚝𝚘 𝚋𝚎𝚍 𝚒𝚝𝚜 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚕𝚊𝚝𝚎." "𝙾𝚔 𝚙𝚊𝚙𝚊."
𝚂𝚗𝚒𝚙𝚎𝚛 𝚖𝚊𝚜𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚈/𝙽 𝚌𝚞𝚍𝚍𝚕𝚎𝚍 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚍(So theres 2 chapters today cause Im going to take a short break but dont worry its probably gonna be like a few days)
YOU ARE READING
{ᴛʜᴇ ᴀɴɢᴇʟ ᴛʜᴀᴛ ɪ ᴄᴏᴜʟᴅ'ᴛ ᴋɪʟʟ} 𝚂𝚗𝚒𝚙𝚎𝚛 𝙼𝚊𝚜𝚔 𝚡 𝙲𝚑𝚒𝚕𝚍 𝚁𝚎𝚊𝚍𝚎𝚛
Aléatoire!!DISCONTINUED!! 𝙱𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚛𝚎𝚊𝚍 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝙸'𝚍 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚘 𝚌𝚕𝚊𝚛𝚒𝚏𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝙽𝙾𝚃 𝚙*𝚍𝚘𝚙𝚑𝚒𝚕𝚒𝚊 𝙸 𝚛𝚎𝚙𝚎𝚊𝚝 𝙽𝙾𝚃 𝚙*𝚍𝚘𝚙𝚑𝚒𝚕𝚒𝚊