KARANTİNA AŞK BÖLÜM 1

1K 45 14
                                    

Merhaba ben Tuananaz Tiryaki kendi halimde takılan bir kızım ve yarın yeni okulumda ilk günümdü o yüzden erken uyudum..

( Ertesi gün )

Yıldız ( tuananın annesi ) : hadi kızım kalk artıık kahvaltı hazır okul saatin geliyor hadii
Tuana: tamam annecim kalktım.
Okul formamı giyip aynanın karşısına geçtim ruj ve rimel sürdüm saçımı da açmıştım sonra kahvaltıya mutfağa gitmiştim annem yine döktürmüştü :)

Yıldız: günaydın prenses heyecanlı mısın bugün yeni okulunda ilk gün yeni arkadaşlıklar yeni hocalar yeni bir hayat bekliyor seni

Tuana: sorma anne ne heyecan ne heyecan..
Açıkçası arkadaş edinmeyi pek sevmezdim bugüne kadar hepsi sırtımdan bıçakladı resmen hepsi sahte dostlukların kimsenin sevgisine inanmıyorum.
Kahvaltı bittikten sonra annem kapıda yolcu etti eminim bugün çok güzel geçecek demişti tabiki inanmamıştım çünkü benim olduğum bir yerde hiç bir şey güzel olmaz kısaca uğursuzdum ben sanırım. Gittiğim her yere belayı çekerdim.

( Bu arada tuananin babasi yurtdışında çalışıyor annesiyle birlikte kalıyor evde )

Servis geldi  anneme elimle öpücük attım ve bindim 10-15 dakika sonra okula vardım okul aşırı büyüktü her yer insan kaynıyordu insan topluluğundan nefret ederdim.
Hızlı adımlarla merdivenden çıkıyordum yanlışlıkla biri ile çarpışmıştım.

Tuana: pardon

Esat: önüne baksana be ezik

Tuana: pardon dedim ya!

Esat: gerizekalı ya

Bu çocuk da kim ya kendini beğenmiş ilk günden bela alamazdım o yüzden fazla umursamadan sınıfı aramaya başladım 9-A şubesini arıyordum ama bulamıyordum okul o kadar büyüktü ki sanırım kaybolmuştum.

Karantina AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin