KARANTİNA AŞK BÖLÜM 2

639 41 8
                                    

Nereye gittiğime dair hiç bir bilgim yoktu sonra duyuru sesi geldi herkes konferans salonuna diyordu bir ses endişeli bir şekilde şansıma karşıma baktığımda konferans salonunu gördüm kürsüdeki sanırım müdürdü çok ciddi bir şekilde konuşmaya başlamıştı.

Müdür: Çocuklar okulumuzda bir kişide bulaşıcı virüs çıktı okulumuz karantinaya alınmıştır her yer açık herkes istediği yerde kalabilir fakat kimseyle temas yapmamaya çalışın...

Müdür konuşmaya devam ederken herkes paniklemişti bende lavaboya gittim hiç arkadaşım da olmadığına göre tek başıma takılacaktım kantine gittim susamıştım su almak için sıraya girdiğimde yine o salak çocuğu görmüştüm merdivende çarpıştığım bana sataşıyordu evet ona çok sinir olmuştum üzerime gelmeye başladı.

Esat: oo güzelim nasılsın?

Tuana: kes sesini ayrıca sanane !

Esat: ne diyosun kızım sen hayırdır

Elini kaldırdı bana vuracaktı sanırım elimde yüzümü savundum ve o çocuğun eli havada kalmıştı arkadan bir ses gelmişti

: İndir o elini!!

Arkama baktım ve beni koruyan bir erkek vardı bana vurmaya çalışan çocuk gitmişti beni kurtaran erkeğe teşekkür ettim.

Tuana: teşekkür ederim

: Teşekkür etmene gerek yok

Tuana: ismin ne bu arada

: ÇAĞAN

Tuana: tekrar teşekkür ederim çağan

Çağan bir şey demeden gitmişti bende suyu alıp koridora çıktım annemi aramıştım okulun karantinaya alındığını anlatmıştım dediğim gibi gittiğim her yeri belaya çekiyordum.

Karantina AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin