flashback
Minho, her zamanki gibi sokakta elinde telefonu ile evine doğru gidiyordu. Bugün okul çıkışı biraz arkadaşının evinde kaldığı için saat yediye geliyordu. Bir anda telefonunun elinden çekilip alınması ile durdu.
"Hey telefonumu ver."
"Ver ona Yuri." Yuri denilen kız sertçe telefonu verdiğinde Minho gidecekken az önce konuşan çocuk onu durdurdu "Hey bize olan borcunu ne çabuk unuttun."
"Benim size borcum yok çekilin." Çocuk korkunç bir şekilde güldü. "Ben var diyorsam artık bize borcun var."
"Dünya senin etrafında dönmüyor aptal çekil şimdi." Bunu demesi üzerine çocuk ona sağlam bir yumruk atmıştı, kızda sevinç çığlıkları atıyordu.
"Borcunu para ile ödemene gerek yok şu neydi küçüklükten beri senin etrafında dolaşan çocuk." Minho'nun gözleri kocaman açılırken kız cevapladı. "Yang Jeongin."
"Aynen o çocuğu kendine aşık et yatağa at ertesi gün hemen bırak ama banada video atcaksın emin olmam lazım."
"Asla olmaz." Dediğinde çocuk yumruk yağmuru yağdırıyordu Minho'nun üzerine. Sonunda durduğunda "O zaman bende gidip ona zarar veririm benim üzerime kalmaz zaten babam halleder." Dediğinde kızla birlikte piskopatça gülmeye başladılar.
Minho hiç birşey demediğinde çocuk devam etti. " Sürenin ne zaman biteceği ile ilgili sana mesaj atacağım. Ve değerimi bil yüzüne yumruk atmadım açıklama yapmak zorunda kalma diye." Tekrar korkunç bir şekilde gülüp ekledi. "Ne kadar merhametliyim ben."
Onlar gittiğinde Minho duvarın kenarına oturup düşünmeye başladı Jeongin'e bunu yapamazdı. O daha minicikti, onun masum kalbine bunu yapamazdı. Bu olaydan kaçmanın bir yolu vardır değil mi? Her şeyin bir çözümü vardır bazen sadece çözümler çok derinlerde saklıdır, yapman gereken çözümü o derinilikten çıkarman. Büyük babası hep böyle söylerdi. Keşke onların ses kaydını alsaydı daha kolay olabilirdi. O zaman Jeongin'e onu tehdit ettiklerini söylerdi ama ne diyecekti.
"Şey Jeongin beni tehtit ettilerde eğer seninle sevişmezsem ikimizide hastanelik yapacaklar belki de okuldan attıracak bu yüzden acaba seninle sevişebilir miyim?"
Eğer Jeongin kabul etse yapsalar bile ya o çacuk ailelerine videoyu gönderirse bu seferde Minho'nun babası onun eğitim hayatını bitirirdi. Babası bu konularda çok sertti ilk sevgilisinin evleneceği kişi olmasını istiyordu. Bu zamanlar bir daha geri gelmeyecek aptal sevgililik oyunlarına vakit ayıramazsın derdi hep. Bunun üstüne Jeongin ile yattığını öğrenirse okadar uyarılarıma rağmen hala sevgili yapmak istiyorsun o zaman okuma bütün erkeklerle yatabilirsin diyip okuldan aldırırdı. İki ucu boklu çubuk.
Düşünmekten beyni çatlayacaktı. Oturduğu yerden kalktı ve Jeonginlerin evine doğru gitmeye başladı. Jeongin'in evine geldiğinde çaktırmadan penceresinden onu izlemeye başladı ve o an şunu fark etti Jeongin'in yan profilinin şakası yoktu. O gerçekten harikaydı, güzeldi, yetenekliydi. Doktor olmak istediğini biliyordu buyüzden çok çalışıyordu. Onun hayatını tehlikeye atamazdı belki videonun ailelerine gitmesi daha iyiydi. Jeongin'in ailesinin fazla baskıcı olmadığını biliyordu onu dinlerlerdi belki. Ona söylememeliydi yapıp ortadan yavaş yavaş kaybolması daha mantıklıydı.
Yada hiç birşey yapmasın itiraz etsin Jeongin'in yerine de onu dözsünler alt tarafı birkaç hafta yada ay hastanede yatardı. Ama çocuk dövmeyip ikisinide okuldan attırırsa o çocuğu biraz duymuştu okulda zengin bir çocuktu babası biraz yalvarıp duygu sömürüsü yapınca istediği herşeyi yaptırıyordu. Uğur böceği ile kara kedideki Chloé gibi.
Jeongin'i ders çalışırken biraz daha izledi ve annesinin merak etmemesi için evine doğru gitmeye başladı. Evine gidip hiç birşey olmamış gibi yemek yedi ve kitap okuyacağını söyleyip odasına girdi. Kitabı eline alması ile telefonuna bir mesaj geldi. O çocuk yazmıştı ona bir hafta düşünme süresi vermişti.
Minho dediğini yapmaya karar verdi en fazla kendisinin okul hayatı biterdi. Jeongin'in ailesi onu dinlerdi. Bir hafta sonra ona mesaj ile yapacağını söyledi. Daha sonraki günlerde yavaş yavaş Jeongin'e yanaşmaya başladı. Her gün ne yaptıklarını mesaj ile ona bildiriyordu.
Yalan yok Jeongin ile konuşmayı sevmişti onun yanında rahat hissediyordu.
---------------------------------------
gerçekten Jeongin'in yan profilinin şakası yok. kafanızı karıştıran birşey varsa sorabilirsiniz.
Bir şey sorcam siz burada nasıl takipçi kazanıyorsunuz amk dlkencowehnf
her neyse sizi seviyorum bb muah <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
jeongho
Fanfiction"üzgünüm kime aşık olabileceğimi seçemiyorum hyung." bölümler çok fazla ara ile yükleniyor. -daisy