Asu- ailesini küçük yaşta kaybetmenin sonucunda sinir hastası olmuştur. Sinirlerini kontrol edemediği için ilk cinayetini çok sevdiği 5 kardeşi için işlemiştir.
19 yaşında Arkadaşları ile birlikte yaşıyor. 3 liderden ve aynı zamanda 3katilden biri olan Asu piskopat ruhlu bir kişiliğe sahiptir. Ailesinin bütün mirası tek çocuk olduğu için üstüne kalmıştır.
👿ASU😈
Aida- Gurubun en çılgını ve bir okadarda tehlikelisidir. Ailesi Kore'de yaşıyor ve çok zenginler. 17 yaşında onu aldatan sevgilisini zevkli bir şekilde öldürmüştür. Eğer bir şeyden zevk alicagini biliyorsa o nu yaptaktan asla vazgeçmez.
19 yaşında 3 katilden ve 3 liderden biri.
😈 AİDA 👿
Asena- çok sinsi ve zekidir. Bir pilan yapıyorsa her detayına kadar düşünür. İlk cinayetini bir kızdan sadece nefret ettiği için işlemiştir. Bundan Asu ve Aida gibi zevk aldığı için genellikle nefret ettiği insanları ortadan kaldırır.
18 yaşında son katil ve lider dir. Asunun kuzeni dir ailesi trafik kazasında hayatını kaybetmiştir.
👿ASENA😈
Aleyna- o katil değil, çünkü o öldürmez süründürür.
Genellikle insanlara nefret duyarak yaşar, özellikle erkaklere. 19 yaşında silah kaçakçısı. Ailesi onu terk etmiş.
Dedesi öldükten sonra mirası üzerine geçince zengin olmuştur.👿 ALEYNA 😈
Azra- ayran gönüllü bir kişiliğe sahiptir. Her gördüğüne aşik olur. Aslında bunun adı aşk değil sedece eğlencedir.19 yaşında kılık değiştirme ustasıdır ve arkadaşları ona "bukalemun" der. Annesini doğumda keybettigi için babası başkasıyla evlenip onu terk etmiştir.
👿 AZRA 😈
Irmak- aralarındaki en zengin kisidir. Babası mafyaydı ve başka mafyalar tarafından öldürülmüştür. Kısa bir süre sonra dedeside vefat ettiği için dedesinin bütün mirası üzerine geçmiştir. Mekan ve silahlar hep ona aittir. 19 yaşında.👿IRMAK😈
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Evet. Tatlının geldi.
Oylar gelsin lütfen.
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD FRİENDS
Randomneredeyse dünyanın en kötü ve en acımasız 6 kızın okul hayatının bir hikayesidir... Bu kızlar insanlardan (birbirileri hariç) nefret eder ve en katı kuralları ise asla aşık olma aşık olmak aptal olmaktan daha kötüdür çünkü aşk hatadır aşık insan hat...