Medya/Yiğit naneleri
Yiğit: ahh niye izin verdim ki ne güzel uyuyacaktık..
Saat 3:45 ve ben hala uyuyamıyorum şimdi burda olsa sıkı sıkı sarıldım ama yok ne yapsam ki acaba uyumuş mıdır aman bendeki de soru tabi uyumuştur alıp gelsem fark ederler mi? En iyisi alayım ben onu
Dedim ve aşağı parmak uçlarımla indim hepsi uyuyor du daa buna uyumak denirse böyle sarılmak yok ya resmen içine gircekler kızın Asena ve Aida aralarındaki Asu'ya öyle bir sarılmışlardı ki ona acıdım ama o gayet memnun gibiydi Aida yı kucağıma aldım mışıl mışıl uyuyordu ihihihihihi hemen odamıza çıkalım bari..
Odaya götürdüm üstümdeki t-shirtü çıkardım yatağa yani Aidaya doğru eğilip burnuna öpücük kondurdum sonra kendimde girip ona sarıldım ve sonunda rahat uyuya bilecektim..
Yiğit: iyi geceler minik kelebeğim..
Emir'den
Yatakta bir o tarafa bir bu tarafa döndüm ama olmuyor du of Asena of niye kabul ettim ki neden izin istedin ki! En iyisi alayım getireyim yoksa kafayı yicem burda aşağı indim kızlara baktım ama eksikti bunlar lan noluyo yanlarına gidip şaşkın şaşkın onlara baktım eksik olan Aidayı fark ettiğimde aklıma Yiğit gelince çaktım çakal önce davranmış Asena Asu'ya sarılıyordu ama nasıl sarılma zalımın kızı bi bana böyle sarılmadı ne diyorum ben ya asu'dan mı kıskanıcam..
Asenayı kucağıma aldım sonra uyanır gibi oldu ama uyanmadı sonra odama götürdüm üstümdeki t-shirtü çıkardım yanına uzanmamla bana sarılması bir olmuştu bende ona sarıldım ve başına minik minik öpücükler koymaya başladım..
Rahat uyumak gibisi yok..Emir: iyi geceler meleğim...
Ateş'den
Uyuyamıyorum.. Asu bana çok kızgın benden nefret ediyor ama ben... Ben ona aşık oldum. Bakışları, dudakları, teni ah nefes kesiciydi şuan içimde onu öpmek gibi bir his var nede olsa uyurken anlamaz gideyim bari..
Merdivenlerin sonuna geldiğim de sadece bir kişinin salonda olduğunu gördüm hızlıca yanına gittim oh bu Asu peki diğerleri ner- aa tabi bizimkiler götürdü Asu öylece yatıyordu çok güzel görünüyordu sanat eseri gibi tişörtümü çıkardım o hırkasıyla uyuyordu ama sanki biraz rahatsızdı (at yalanı namık kemal CAD) üstünden çıkarırken yaptığım yaralara baktım ben.. ben kendimden nefret etmişken o nasıl etmesin yaralarını tek tek öptüm sonra sıkmadan sarıldım oda bana sokulup kollarını belime sardı bu kız beni delirtiyordu dudağının kenarına ufak bir öpücük kondurdum sonra da uyuduk..
Aida'dan
Sabah çok rahat bir şekilde uyuduğumu fark ettim bu kanepe diğerlerine göre fazla rahattı bana biri sarılıyordu gözlerimi açmak istedim ama gerçekten çok rahattı bana sarılan kesinlikle Asu olmalı diye düşündüm çünkü Asena sarılmış olsaydı şuan nefessiz kalmıştım çok sıkı sarılırdı çünkü bende yanağına küçük bir öpücük kondurmak için ellerimi yüzüne koyup yanaklarını sıktım buna hep sinir olurdu belkide canım gıdıklanarak ölmek falan istiyor kkkk hemen yanağına öpücük kondurdum da.. bu Asu olamicak kadar sert bir yüzdü gözlerimi kocaman açtım ve karşımda sırıtarak bakan bir suratla karşı karşıyaydım..
Yiğit: bana bu kadar hasta olduğunu bilmiyordum..😏
Aida: İMDAAAAT SAPI-
Yiğit hemen elini ağzıma kapatıp üstüme abandı ben çırpınmaya çalıştım ama yinede kurtulamıyordum bende elini ısırdım erkeksi bir şekilde inlediğinde farkında olmadan kahkaha attım gerçekten kendimi tutamadım ve gülmeye devam ettim o yüzünü asla unutmicağıma yemin bile edebilirdim ben gülmeye devam ettikçe oda gevşemeye başladı bi anda gülmeye başladı o... O çok güzel gülüyordu elim benden izinsiz bir şekilde dudaklarına gittiğinde kasıldığını hissettim. Bu hareketim beni bile kasarken şaşırmamıştım, dişlerine değdiğimde parmaklarımı ağzına aldı ve emdi şuan içimdeki bütün organlar etkisini yitirmiş sadece kalbimin atışları vardı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD FRİENDS
Randomneredeyse dünyanın en kötü ve en acımasız 6 kızın okul hayatının bir hikayesidir... Bu kızlar insanlardan (birbirileri hariç) nefret eder ve en katı kuralları ise asla aşık olma aşık olmak aptal olmaktan daha kötüdür çünkü aşk hatadır aşık insan hat...