[¹] 🄽🄸🄲🄺

14.2K 113 13
                                    

LANA EVANS

Nem hittem, hogy rávesszük az igazgatót arra, hogy az érettségi után még utoljára elmenjünk egy osztálykirándulásra, bár Maeve-nek mindig is voltak módszerei.

A pletykák szerint jó a szájmunkája.

A 12/B osztály elindult hát a Balaton felé, huszonkettő diák plusz kettő kísérő. Ebből a huszonkettő tanulóból csak mi ketten voltunk lányok, ám szöges ellentétei voltunk egymásnak: míg én kedves és odaadó voltam az emberekkel, addig Maeve odaszólt, és kiállt magáért, szükség esetén képeket vert be ököllel.

Egy volt bennünk közös: mindketten szex függők voltunk.

Így született meg az ötlet a fejünkben, miszerint megrontjuk az osztálytársainkat, a kockáktól kezdve az igazi tapasztaltoktól át, minden körülöttünk levőt. Húsz ember van az osztályban, aki több mindenkit csődít a lábai közé, az nyer. Tétje nincs, csupán szex függőként hatalmas eredmény a győzelem. Mindketten imádjuk, ha a puncink közelében farok van, és minél jobban megbasznak minket, ettől jobb ajándék nem is kell.

— Lana, le vagy maradva — pattant le mellém Maeve a vonaton, miközben haját rendezgette.

— Nemrég indultunk — kerekedett el a szemem, gyanítva, hogy valakinek a farka már benne járt az osztályból.

— Hosszú volt az út reggel, és Nickel jöttem — vigyorodott el barátnőm.

— Már meg is baszott? — néztem rá elismerően.

— Csak leszoptam. De isteni volt — csillogott Maeve szeme. — Már megint hiányom van.

Összeszorítottam a lábamat, és lassan, de erősen mozgatni kezdtem alsótestemet az ülésen. A jóleső érzéstől felnyögtem, és beharaptam a számat.

— Képzeld el, hogy egy fasz van alattad — mondta Maeve, majd óvatosan benyúlt a picsanadrágom alá hátulról, összecsípte a tanga bugyim, és felfelé kezdte húzni, az anyag így a nőiességembe vágott.

Isten áldja a kabinos vonatokat!

—Na jó. Hol van egy fiú? — pattantam fel, majd a mosdók felé vettem az irányt, hátha találok ott valakit. Be kellett hoznom a lemaradásom, és farkat keríteni a puncimhoz.

MAEVE WOOD

Imádtam az új fogadásomat Lanával, amivel több legyet is üthettem egy csapásra: egyrészt szex függőségemen zavartalanul csillapíthattam, másrészt pedig kideríthettem, hogy a fiúknak a jó kislány, vagy a rossz kislány szerep jön be jobban.

Imádtam szórakozni a srácokkal, húzni az agyukat, végül jól megkúratni magam, és lovagolni rajtuk. A puncim mindig éhezett egy hímvesszőre, amit magában érezhet, az oviban pedig azt tanították, hogy mindent tegyünk meg az álmainkért. Az én álmom az, hogy szinte ájulásig basszanak és nyaljanak, és hogy soha ne aludjak el orgazmus nélkül.

Lana távolodó alakját nézve - ki éppen a mosdó felé tartott baszatni magát - elgondolkodtam a ma reggelen. Hogy én mennyire imádtam!

Nick is az osztálytársaink közé tartozott, így különösen örültem, mikor reggel elfuvarozott a vonatállomásig. Tudtam, hogy vonatoznunk kell majd, így úgy gondoltam, bebiztosítom függőségemet pár órára.

— Mondd csak, Nick — néztem rá az anyósülésről. — Van barátnőd?

— Igen, pár napja — mosolyodott el miközben indexelt.

— Nagy kár — biggyesztettem le ajkaim.

Kár, hogy nem érdekel — ezt már csak magamban gondoltam.

— Miért? — kérdezte, mire elejtettem a kezemben levő rúzst, pont Nick lábai közé.

Micsoda véletlen.

Készségesen lehajoltam az ölébe, és kezemmel a rúzs után nyúltam, arcom ekkorra már a farkánál volt, amit a rövidnadrágja választott el tőlem. Ajkaimmal vákuumot képeztem, és a vékony szövet anyagon keresztül beszippantottam számba makkját.

— Maeve, mégis mit csinálsz? — kérdezte Nick feszülten, mire kezemmel elengedtem a rúzst, és rámarkoltam férfiasságára, amely ekkorra már félkemény volt. — Nem vagy eszednél, Maeve, hagyj már! Vezetek.

— Hagynálak, de már kőkemény a faszod — vigyorodtam el, és felnéztem rá.

Imádom, ha tiltakoznak. Verni kezdtem osztálytársam farkát, aki időnként dühösen rám pillantott. Ám ez engem még jobban bátorított, így húzni kezdtem lefelé a nadrágját.

Úgy tűnt, hogy Nick megadta magát, mivel kicsit felemelkedett az ülésről, így gond nélkül levehettem az anyagot róla. Elém tárult az egész nagy farka, amit azonnal ajkaim közé vettem, és szívni kezdtem, majd szopni.

— Maeve, vezetek... — nyögött Nick, mire hevesen elkezdtem faszát járatni a számban.

— Azért figyelj az útra — reagáltam le, majd újra herélt kaptam be, miközben elkezdtem verni a farkát.

Kezével megragadta a fejemet a hajamnál fogva, és a számba irányította a faszát, majd a következő pillanatban elsült. Imádtam az ondó ízét, így lenyeltem, majd felültem az ülésről, és kinéztem az ablakon. Idő közben megérkeztünk a vasútállomásra, és megláttam az osztály többi tagját.

— Köszi a fuvart! Édes vagy — kacsintottam rá, majd kiszálltam az autójából, és elindultam a többiek felé.

Ezóta már egy óra eltelt, Balatonig pedig még harminc perc volt hátra, így izgatottan néztem végig az osztálytársaimon.

Ebbe a fél órába még belefért egy menet.

VÉGE

Remélem, tetszett az első rész! Írjátok le a véleményeket kommentben ^^

2021/06/20

Ki a jobb ribanc?Where stories live. Discover now