[³] 🄲🄰🅁🅃🄴🅁

16.9K 145 18
                                    

LANA EVANS

Imádtam a szálláshelyen lévő társalgót, ahol csocsóasztal, biliárdasztal, valamint jakuzzi. Tanár sehol sem volt, ellenben a faszokkal - akarom mondani, a fiúkkal.

— Azt sem tudom, hogy kivel kezdjünk — pillantottam a mellettem ácsorgó, szintén kanos barátnőmre. — Talán vele.

Tekintetem az egyik kigyúrt osztálytársamra tévedt, aki a jakuzziban ült behunyt szemmel. Elvigyorodtam, majd hamar felvettem a jókislány ártatlan szerepét, aminek köszönhetően a srácok mindig jobbnak és többnek érzik magukat mellettem, így erősebben dugnak.

Lehajtott fejjel mentem a célom felé, aki a hatalmas hangzavar miatt nem hallotta lépteimet, így megkocogtattam meztelen vállát, mire felém nézett.

— Lana, valami baj van? — kérdezte bánatos képemet látva.

Igen, van. Dugni akarok, de nincs bennem fasz.

— Én is jakuzzizni szeretnék, csak sajnos nincs nálam fürdőruha, téged pedig nem akarlak zavarni — mondtam szendén.

— Gyere nyugodtan, legfeljebb nem nézek oda. — mondta mosolyogva.

Ó, dehogynem nézel.

Levettem a lenge ruháimat, illemből magamon hagytam a melltartót és a bugyit, majd beszálltam Carter mellé a vízbe. Sajnos eltakart a víz, így lekaptam magamról a melleimet takaró anyagot, és így közeledtem hozzá.

— Olyan kedves vagy velem — mondtam neki, mire végignézett rajtam, a vizen keresztül pedig meglátta melleimet. Ölébe ültem, magam alatt pedig megéreztem egyre keményebb faszát. — Hogyan tudnám meghálálni?

Carter nyelt egy jó nagyot, és úgy tűnt, erősen gondolkodik. Mivel hihető volt az ártatlan kislány szerepem, így biztosan nem gondolta, hogy lovagolni akarok rajta.

Viszont mi másért voltunk osztálytársak, ha nem azért, hogy segítsünk egymásnak rájönni a megoldásra?

Dörzsölni kezdtem magam hozzá, így puncim megérezte az ő farkát bugyin és alsónadrágon keresztül. Ráérősen mozgattam csípőmet, egyre jobban ingerelve saját magunkat, majd egyszer csak abbahagytam pár perc után.

— Ne haragudj, Carter... Nem akarlak zavarni... — mondtam a legaranyosabb hangnemben, mire a fiú felmordult, megragadta csípőmet, és nem engedett.

— Felállítod a farkam, majd magára akarod hagyni? Ne legyél rossz kislány, Lana Evans, miközben mindig jó vagy... — morogta, majd lehúzta alsónadrágját, az én bugyimat pedig oldalra húzta, így nemiszervünk találkoztak. Viszont Carter egyelőre nem tette be, szimplán farka oldalát dörzsölte nőiességemhez, ezzel is ingerelve engem és persze saját magát.

Nem zavartattuk magunkat, hogy ott van az egész osztály tőlünk pár méterre, nagyszerűen tettettünk dugást, így még azelőtt elmentem, mielőtt fasz járt volna bennem.

— Te aztán nem bírod sokáig — moroga a fülembe Carter, majd megfordított neki háttal, és végre popsimba rakta a farkát, puncimat pedig dörzsölni kezdte ujjával.

— De jó — sóhajtottam, majd mozogni kezdtem rajta. Az osztály minden tagja elvolt foglalva, de ha néztek volna, az sem érdekelt volna. Imádtam, ahogyan Carter fasza járt bennem, a fiú néha megragadta csípőmet és erősen magára húzott, és erősen dugni kezdett, én pedig a számat befogva próbáltam nem sikítozni.

— El... Elmegyek — nyögtem, mire gyors tempóban kezdte el járatni farkát bennem, valamint gyorsított kézmunkáján is, aminek köszönhetően mindketten elmentünk.

MAEVE WOOD

Vigyorogva néztem, ahogyan Lana egyre gyorsabban pattog a vízben, ám kicsit bosszantott, hogy nem nekem jutott eszembe hamarabb a jakuzzi, így be kellett érnem a biliárddal, bár ez is kívánt jó lehetőségeket.

— Segítenél? — kérdeztem egyik osztálytársunkat, aki pont mögöttem sétált el.

— Miben? — állt meg mögöttem.

— Megadni hátulról a löketet — tértem egyből a tárgyra. Nem szerettem cicózni, vagy az áldozat szerepet felvenni - szerettem én irányítani.

— Úgy érted, hogy... — kérdezte szende osztálytársunk. Egyem meg!

— Bassz meg hátulról amilyen gyorsan csak tudsz, hogy elélvezzek, te pedig belém — adtam az utasítást, majd fenekemet dörzsölni kezdtem a farkának. Szerencse a jó eszemnek, hogy nem vettem fel bugyit, csak egy miniszoknyát.

A fiú úgy tűnt, kezdi megérteni szándékomat, mivel megragadta a derekam, és kezével puncimhoz nyúlt, ami tocsogott a kedvtől - eléggé felizgultam, ahogyan néztem Lana és Carter dugását.

— Bassz meg a farkaddal, ne csak simogass —mondtam neki halkan, ugyanis előttünk játszani kezdtek a biliárdasztalon a többiek.

A mögöttem levő kicsatolta az övét és lehúzta farkáig a nadrágját, végül farkát punciba tette hátulról. Pont én következtem a lövésben, így előrehajoltam, aminek köszönhetően tövig belém tette a faszát, és óvatosan tömni kezdett hátulról.

A többiek pedig semmit sem vettek észre ebből, vagy csak szimplán nem akartak, mivel csak megdicsérték a találatomat, és új kört keztünk. Közben osztálytársam fasza egyre gyorsabban járt bennem, csak a nevetéseknek és a hangos zenének volt köszönhető, hogy nem hallották a cuppogást.

— Gyorsabban — mondtam halkan a mögöttem állónak, aki kérésemre gyorsított. Fenn akadtak a szemeim, mikor elélveztem, ő pedig belém engedte ondóját.

Ettől a naptól kezdve pedig a biliárdozás a kedvenc szabadidős tevékenységem.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 10, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ki a jobb ribanc?Where stories live. Discover now