Ahojte volám sa Andrea. Prezývajú ma Anie. Pochádzam zo Slovenska. V 16 rokoch som sa odstahovala do Ameriky presnejšie Los Angeles. Nešla som tam sama (to by mi rodičia nedovolili) ale išla aj moja sesternica (len tak pre info, vtedy mala 19 rokov) Žijem z mojou najlepšiu kamarátkou Mary pretože moja sesternica musela odísť kôli práci do New Yorku. Každý mesiac nás chodí kontrolovať. Z Mary som sa zpoznala v škole. Už v prvý deň môjho príchodu sme si padli do oka.
O rok .....
"Anieeee!!!!"
"Čoooo!!!!" Zakričala som späť.
"Ešte 1 deň do koncertu Janoskians."
"Tak rýchlo to ubehlo ako keby sme len včera kupovali lístky na koncert a M&G." povedala som.
"Veď to bolo včera" zasmiala sa a ja
S ňou.
"Anie hlavne nechoď na terasu!"
" Prečo? "
" No vieš zas som tam našla zopár hadov"
"Čo?! Koľko? "
Totiž bývame v dome a hneď za našou terasou je malý lesík z jazerom kde žije Veľa hadov. A ešte strašne moc sa ich bojím. Dá sa povedať že mám z nich fobiu.
"Len traja".
Nezmohla som sa na slovo. Na našej záhrade sú hady. S tej myšlienky sa mi už veľa krát chcelo odpadnúť. Bohužiaľ toto bola krutá realita.
"Idem sa prezliecť" nakoniec zo mňa vypadlo.
Keď už som sa obliekla išla som na raňajky. Terasu som obchádzala z veľkou nechuťou a strachom.
"Spravila som palacinky" povedala Mary.
OMG! Milujem jej palacinky. Robí tie najlepšie.
Hneď som si zobrala z taniera prv jednu potom druhú až som všetky zjedla.
"Prepáč Mary" povedala som.
Mary sa len nechápavo otočila. Až po chvíľke si všimla že som všetky zjedla.
"Čo už mám s tebou robiť" zasmiala sa.
Ďalšia várka palaciniek sa jej už nechcela robiť tak si radšej dala jogurt. Bolo mi jej trochu ľúto. Ale nemá robiť tak dobre palacinky.
"Čo budeme dnes robiť? " spýtala sa z plnými ústami.
"Maryy! Najprv dojedz a potom niečo hovor" zasmiala som sa.
Mary nič nepovedala ale miesto jej odpoveď som schytala jogurtom do tváre.
"Jogurtova bitka" zakričala.
Tak toto jej len tak neprejde!
Približne pol hodinu sme sa ohadzovali. Naša jogurtova bitka skončila kôli nedostatku jogurtu.
Nakoniec som ju obliala vodou a utekala do kúpeľne. Pre istotu som zamkla.
Prezliekla som sa a zišla dole.
"Mier " zakričala som keď som išla po schodoch.
"V pohode " ozvalo sa z obývačky.
Mary sedela pri telke a pozerala film. Kým som bola v kúpeľni stihla sa prezliecť.
"Čo pozeráš ?" Spýtala som sa a sadla som si k nej.
"Nezvratný osud 3"
"Aha" povedala som a postavila som sa. Totiž neznášam horory pretože sa mi o tom potom sníva. Aj Mary sa bojí a tak vždy keď dopozerá a ideme spať ľahne si ku mne do postele.
Išla som si do kuchyne pre jedlo a potom som zamierila do izby. Celý deň som počúvala hudbu. Už o 21:00 sme išli spať pretože sme sa veľmi tešili na zajtrajšok.
"Dobrú Noc Mary"
"Aj tebe" povedala a zhasla svetlo.