10. časť

59 12 0
                                    

... Mary...
"Zavolaj sanitku"zakričal na mňa Jai. Rýchlo som natukala číslo.
"Moja kamarátka je poranena " zakoktala som sa.
" Hovorte zrozumiteľne prosím . Udajde vaše miesto" povedala nejaká žena.
"Prepáčte. Sme pri McDonald's-e kúsok od nás je nákupné centrum... "
"Prídeme do 10 minút. Udržte ju pri vedomí" povedala a zložila.
Prebehla som k Jai-ovi a Anie.
"Za 10 minút prídu" povedala som.
Jai jej držal ranu aby nestratili veľa krvi. Ja som ju chytila za ruku.
"Anie musíš zostať pri vedomí dobre? " povedala som.
" Áno " povedala. V jej hlase bolo počuť zúfalstvo. Musí sa cítiť strašne keď ju osoba ktorú tak veľmi milovala podvedie a ešte ju chce aj zabiť.
" To bude v poriadku "povedala som. Ona nič nepovedala. Oči sa jej pomaly zavierali .
" Anie!! Nezaspi prosím " zvýšila som hlas aby sa prebudila. Nepomohlo to.
" Anie!! "začala som nahlas kričať. Na tvári sa mi objavili slzy.
Jai začal kričať so mnou. Aj on začal plakať. Netrvalo to dlho a záchranári boli pri nás.
" Kto chce ísť s nou? Môže ísť len jeden " povedal záchranár.
" Mary choď ty. Ja počkám na Luka" povedal Jai.
"Zavolám ti čo najskôr" povedala som a nastúpila.
O 10 minút sme boli pred nemocnicou.
Vystúpili sme a záchranári zobrali Anie. Rýchlo sme utekali cez celú nemocnicu až k dverám z nápisom Oberačka - Akútne prípady (ohrozenie života)
Všetci vošli dnu, chcela som tiež ale zabuchli mi dvere rovno pred nosom. Sadla som si na stoličku a čakala. Mala by som  povedať jej rodičom čo sa stalo, ale čo keď  Anie nechce aby to vedeli a zbytočne sa báli. A čo keď kvôli mne nebude pri Anie keď bude umierať. Na tvári sa mi objavili prvé slzy. Cez uplakane oči som si všimla postavu. Sadla si vedľa mňa a chytila za ruku. Utrela som si slzy, po mojom boku sedel Jai. O chvíľu sa objavil aj Luke, ten si sadol tiež vedľa mňa ale z druhej strany.
"Všetko je to moja chyba! Sľúbila som jej že ju ochránim, no ja som zlyhala . Je mi to tak ľúto . " povedala som  a miesto pomaly tečúcich sĺz sa spustil vodopád.
" Ty zato nemôžeš " povedal Luke a chytil ma za druhú ruku.
" Bohužiaľ je. Vedela som že Matthew nieje taký ako ho vidí Anie. Všetko mohlo byť v poriadku keby som jej povedala pravdu. Bála som sa jej to povedať, bála som sa že o ňu prídem a  preto som ju nechala žiť v klamstve."
"Aká je pravda? Keď sa môžem spýtať" povedal Jai.
"Vyspala som sa s ním. Bola som opitá a nevedela som čo robím. Bola a je to najväčšia chyba v mojom živote " povedala som a pozrela sa na zem. Ticho prerušil doktor ktorý vyšiel z dverí.
" vaša kamarátka už není v ohrození života. Bohužiaľ je v kóme. "
" A kedy sa preberie? "spýtal sa Luke." To presne ešte nevieme. Môže to byť zajtra, za mesiac, možno rok a je tu možnosť že navždy. Bodli ju tesne pri srdci. "

in LOVE ♥(janoskians SK)Where stories live. Discover now