6. časť

63 10 2
                                    

Asi o 20 minút čo Anie odišla, niekto zazvonil. Dobehala som k dverám z domienkou že si to Anie rozmyslela. Pred dverami stal Matthew. Bol úplne namol.
Pozrela som sa na neho vražedným pohľadom. Podišla som k nemu bližšie a dala facku.
" Toto ti posiela Anie" dopovedala som a dala ešte jednu facku.
" A toto je za mňa" Usmiala som sa a chcela som zavrieť dvere ale on ich pri držal.
Chytil ma za ruku a pobozkal ma.
Ja som ho násilné odsunula.
" Vypadni!! A už nikdy sa mne ani Anie neukazuj na oči" zakričala som a buchla dverami.
Týždeň bez Anie bol dlhý ako rok.
Celé dni som preležala v posteli. Jedla som , spala som a relaxovala vo vani.
....Anie....
Môj týždeň ubehol veľmi rýchlo. Prvé tri dni som nevyliezla z postele.
Potom som bola nútená ísť von zo sesternicou.
Dnes sa konečne vrátim domov. Chvála bohu! Myslela som že u sesternici budem relaxovať ale ona má musela zobrať na všetky pamiatky čo boli v NY. Aspoň som nemyslela na Matthew.
Keď som prišla domov, zaviala ma vôňa palaciniek. Kufor som hodila na gauč a utekala do kuchyne. Ani som si nevšimla že všetko z obývačky zmizlo. V kuchyni stali Luke,Jai a Mary.
" Ahojte" zakričala som a rozbehla sa k Mary . Objala som ju.
" Anie chýbala si mi" povedala a vratila mi objatie.
" Na uvítanie sme ti z Lukom a Jaiom prichystali palacinky "
" Ďakujem ale dám si až potom teraz sa musím vybaliť" povedala som
"Vieš Anie nemusíš sa vybalovat. Keď si odišla zavolala som Janoskians a zvážila ich ponuku. Dnes sa sťahujeme." Povedala a usmiala sa.
Jai a Luke sa tiež usmiali.
Nič som nepovedala. Len som sa otočila a išla do obývačky. Pozerala som na prázdnu obývačka.
" Bude sranda ! Nemusíš sa nás báť ako povedal Beau sme neškodný" povedal Jai a zasmial sa.
" No tak dobre" Usmiala som sa na nich.
"Už som všetko zbalila. James a Beau nám to odviezli do nášho nového domu. Preto tu nie sú. "
" Všetko ? " pozerala som smerom ku gauču.
" Bohužiaľ gauč sa nám do auta nezmestil" zasmial sa Luke.
" Keď zjes palacinky môžme ísť" povedala Mary a podala mi tanier plný palaciniek.
"To budem jesť aj mesiac. Pomôžte mi" povedala som .
Nebol to mesiac ale hodina určite.
Pri poslednej palacinke som mala pocit že to všetko vyvraciam.
" Už nikdy nechcem vidieť palacinky" zasmiala som sa.
Kým sme sa smiali niekto zazvonil.
" To bude Beau a James " povedala Mary a išla otvoriť.
Chvíľu bolo ticho ale potom začala Mary strašne kričať . Moc som jej nerozumela pretože za prvé ona bola v obývačke a ja v kuchyni a za druhé rozprávala no vlastne Kričala veľmi rýchlo. Ale zdalo sa mi že Kričala "Vypadni! ". Z Lukom a Jaiom sme prišli do obývačky. Vo dverách stal Matthew. Chcela som sa vrátiť späť do kuchyne aby ma nevidel ale nepodarilo sa.
" Anie neodchádzaj Prosím!" Zakričal .
No ja som len sklopila hlavu a bola ticho.
"Vypadni! Nechaj ju na pokoji!" Povedal Luke.
" Ty mi nemáš čo rozkazovat! Ona je len moja ! A vždy bude!" Matthew sa
rozbehol k Lukovi a vrazil mu. Luke mu to vratil. Jai a Mary sa ich snažili odtiahnuť. Nakoniec sa im to podarilo. Ja som tam len ticho stala.
" Matthew choď preč" povedala som a ukázala na dvere.
" Milujem ta Anie " povedal a odišiel.
Podišla som k Lukovi. Mal rozbitu dolnú peru a červené pod okom.
Išla som do kuchyne pre ľad a preložila ho k jeho oku. Až teraz som si všimla tie jeho cute hnedé oči. "Ďakujem " usmiala som sa.
" Pre teba by som sa pobil z každým" povedal a úsmev mi vrátil.
Pre mňa? Cíti ku mne niečo viac alebo to myslel len kamarátsky? Teraz nad tým fakt nechcem premýšľať.
"Čo sa stalo? " povedal Beau ktorý stál vo dverách.
" je to moja chyba. Matthew sa chcel so mnou porozprávať ale ja som nechcela a Luke mu povedal nech odíde . Matthew mu kôli tomu vrazil. Keby som sa s nim porozprávala tak by sa to nestalo. " povedala som.
" Nie to nieje tvoja chyba ! Ublížil ti a ty máš právo byť na neho naštvatá. " povedal Luke.
" No to je jedno. Poďte už. " povedal Beau a zobral mi kufor.
" Omluvte Beaua zas nestíha na rande z jeho priateľkou Jessicou. " povedal Jai a zasmial sa.
" Jai !! Je ta počuť až sem" zakričal z vonka Beau.
" Rozlúčte sa zo svojim bývalým domom" povedal Jai.
Popravde vôbec mi ten dom nebude chýbať.
" Čau" povedala som smer k domu. Všetci sa zasmiali na mojom vtipe ktorý ani nemal byť vtip.

in LOVE ♥(janoskians SK)Where stories live. Discover now