Flashback
21Haziran/1998Istanbul'un en işlek caddelerinden birinde Kaya Ender'in narin ellini sıkıca tutup bi yandan da konuşarak yürürken şık bir gelinlik dükkanı görüp durur.
E:Kaya noldu niye durduk biz burda?
K:Gel hadi.Diyip vitrindeki beyaz göğüs dekoltesi olan beyaz zarif gelinliği Ender'e işaret ederek içeri girerler.
İçeri girdiklerinde çeşit çeşit gelinliklerin arasında Kaya'nın Ender'in beğeneciğine emin olduğu onun için ayırttığı vitrindeki o şık gelinliği bekliyorlardı, Ender bunlardan haberi olmadan adamın neden bir anda bunu yaptığını anlamaya çalışıyordu.Gelinlik gelince Ender birden "Kaya bu gerçekten çok güzel ama sencede bunlara bakmak için biraz erken değil mi?" bunu düşünmesine içten içten mutlu olmuş olsa bile.K:Seni şimdiden gelinlikle görmek istiyorum da ondan dedi gülümseyerek
Ender gelinliği giyip çıktığında ikiside çok mutlulardı tabi bu mutluluğun kısa süreceğini bilmeden iki genç sadece anı yaşıyordu. Ender üstünü giyemeye giderken Kaya'da gelinliği satın alıp evine göndertmişti bir yandan da annesinin gelinliği bulmaması için annesi şehir dışına çıkınca almıştı.
Kaya çıkarlarken Ender'in beline kolunu sarıp yürümeye devam edip bir yandan geleceğe dönük ne yapacaklarını konuşuyorlardı.
Günümüz 2021
Ender perde arasından içeri giren ışıktan gözlerini kırpıştırarak kalktı siyah takımını giyip aşağı indi, ondan önce uyanmış kahvaltıya geçen Caner ve oğlu Erim'in yanına gitti Erim'i öpüp "Günaydın canlarım" dedi Caner bunun üzerine abla ben de buradayım dedi. Bunun üzerine gülüştüler ve Ender onu da öptü ve hep birlikte kahvaltılarını yaptılar, Ender oğlu bir süreliğine de Erim'in burada olması ona ilaç gibi gelmişti. Kahvaltıdan sonra Ender'de şirkete doğru yola koyuldu.
Şirkete yaklaşırken Yıldız'dan arama geldi;
Y:Aloo Endoşum nasılsın?
E:Iyiyim Yıldız n'oldu rüyanda beni mi gördün sabah sabah hemen aradın? Diyip yüzüne bir tebessüm yerleştirip karşılıklı gülüştüler.
Y:Aslında şirkette konuşurduk ama merak edip aradım Endo bizim şirket 26. Yıl organizasyonu yapıyormuş haberin var mıydı?
E:Evet haftaya bir organizasyon vardı hatırlıyorum sen onu bırak bizim şirkete Doğan'ın eski sevgilisi Arzu'yu ceo diye getirmesi benim hiç hoşuma gitmedi. Ilişkilerini iş içine taşıması sorun yaratıcak gibi duruyor.
Y:Endo iş mi yoksa sizin ilişkiniz mi etkilenicek anladım ben seni dedi iddalı bir şekilde derken hafif güldü.
E:Şirkette konuşalım geldim neredeyse.
Şirket
Ender şirkete geldikten yaklaşık 20 dakika sonra Yıldız'ın yanına gitti.
Y:Sonunda geldin Endo hadi anlat bakalım noldu.
E:Ben Doğanla olan ilişkimi daha fazla yürütmeyi düşünmüyorum dedi soğuk bir sesle Ender.
Y:Neden ki gayet iyi birisine benziyor Arzu yüzünden deme sakın Endo sen nelerle başa çıktın?
E:Ondan değil Yıldız ben yeni bir ilişkiye başlamaya hazır değilim Doğanla da aram bozulsun istemiyorum. Der ve ikili günlük şirket hakkında monoton konuları konuşmaya başlar.
Ender'in ofisi
Ender son kez dosyaları gözden geçirip çıkmaya hazırlanırken içeriye asistanı Yasemin geldi.
Y:Merhaba Ender hanım bu akşam şirkete geri dönen eski bir ortak için kutlama olacakmış Doğan Bey size iletmememi istedi bu çiçekleride Doğan Bey gönderdi.
E:Sağol Yasemin çıkabilirsin.
Yasemin masaya çiçekleri bırakıp çıktı.
Ender'de eline çiçeklerin içindeki notu alıp okumaya başladı*** Restorantta seni bekliyorum kutlamada görüşürüz.
Ender, Doğanın böyle bir anına denk gelmesine üzülüyordu ama aklında hala Kaya vardı...
Akşam kutlamada
Ender siyah derin dekoltesi olan elbisesini giyip,küpelerini takıp saçını hafif dalgalı yapıp hızlıca evden çıktı.
Ender gittiğinde Yıldız,Doğan,Arzu,Feyza oradaydı.
Ender gelince Doğan kalkıp sandalyesini çekmek için yanına gelecek gibi olsa da Ender hemen oturup yine de teşekkür etti. O sırada Şahika'nın hisselerini satmamış ve yönetmek için Türkiye'ye dönen Kaya masaya doğru geldi Ender arkası dönük olduğundan ilk fark etmedi sonra yanındaki sandalyenin çekilmesiyle kafasını çevirip buz kesilmesi bir oldu. Kaya'yla göz göze geldiler ama Ender hemen normale döndü Kaya'nın anlamasını istemiyordu. Yıldız hemen lafa girdiY:Hoşgeldin Kayucum nasılsın seni aramızda görmek çok güzel diyerek sıcak gülümsemesini ortaya koydu.
K:Hoşbuldum Yıldız bende çok mutluyum tekrardan birlikte çalışmamıza
D:Tanıştığımıza memnun olduk, tanıştırayım beni tanıyorsunuz Feyza Hanım,Arzu Hanım ve derken Ender "Biz zaten tanışıyoruz." Diyerek güldü.
Çok garip bir ortam vardı Ender için, Yıldızda da bir şeyler vardı anlamaya çalışıyordu.Bir süre oturduktan sonra kalkmaya hazırlanırken Doğan Ender'in elini tuttu herkes vedalaştıktan sonra birlikte otoparka doğru gittiler. Kaya bunu görünce biraz bozulmuştu Ender'in aralarındaki ilişkiyi bu kadar hızlı unutması onu yaralamıştı oysa ki Kaya buraya sırf Ender için dönmüştü...
Ender ve Doğan da vedalaştıktan sonra Ender eve doğru yola çıktı,bir yandan Kaya'nın gerçekten onun için dönmüş olabilceğini düşünmeye başlamıştı.
Düşüncelerinizi belirtirseniz mutlu olurum ona göre devam ettiriceğim <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne Güzeldik Oysa Biz
RomanceBarış Kılıç 110. Bölüm Yasak Elma'dan ayrıldıklarından sonra EnKay'ın sonunu beğenmediğim ve geçmişlerine daha çok değinilseydi nasıl olurdu diye düşünüp şu an yazmaya devam ettirdiğim kitap umarım beğenirsiniz.