Eram socat, incremenit precum o statuie....era intinsa pe jos, nemiscata si cu parul ravasit pe fata, astfel neputant sa-i vad ochii....ma inspaimanta linistea ce ma inconjura. Am intors cu greu capul spre Louis, Niall si Justin....si acestia o priveau pe Antonia cu un soc de parca ar fi vazut o fantoma....am reusit sa arunc o privire si catre Liam si Harry, aceeasi privire o aveau si ei....dar ce am reusit sa vad, era ca lui Harry ii curse o lacrima pe care a sters-o innainte sa ajunga pe obraz....Incet ma apropiam de Antonia si o strigam incet "Antonia? Antonia! Te rog, spune-mi ceva! Te....rog!" ....pt prima oara imi era frica sa ma apropi de ea, m-am pus in genunchi langa ea si am inceput sa plang.....cand am vrut sa pun mana pe ea....am fost oprit de vocea lui Liam....
-Stai, Zayn!
-Cum sa stau? A? Cum? Faceti ceva, nu stati! (am tipat la ei, i-ar Liam a scos repede telefonul si a sunat la ambulanta)
-Am spus sa stai, adica sa nu o misti...(imi spuse Liam)
-De ce?
-Orice miscare ii poate fi fatala in acest moment....pt ca nu stim cat de grava a fost lovitura!
-Are....are pulsul slab...(spuse Louis in timp ce i-a atins gatul cu doua degete)
-Ambulanta trebuie sa soseasca! (ne-a anuntat Liam apropiindu-se de mine si de Louis)
-Daca....pateste ceva? (intreba Niall cu o voce tremurata)
-NU V-A PATI NIMIC! (tipa Harry innainte sa tip eu la Niall)
Il priveam pe Justin....si acesta nu facea nimic, doar o privea pe Antonia socat....nu v-a scapa el asa usor! Doar sa se faca bine Antonia....si ori il bag in puscarie, ori il omor cu mainile mele, eram nervos....dar m-am linistit cand am auzit zgomotul ambulantei. Atunci Justin a fugit si a deschis portile pt a intra ambulanta. Din masina au coborat 4 doctori, care au venit in fuga spre Antonia...impingandu-ma pe mine si pe Louis de langa ea.....Louis s-a ridicat si a venit langa mine, eu eram cazut in sezut si o priveam printre doctori....plangeam.....ii vazusem fata....o avea acoperita de sange....au pus-o pe targa si era ca o papusa stricata....dar....inima mi-a stat in loc cand am vazut ca unul din doctori scoate un aparat pt a o resurscita....odata, de doua ori, de trei ori.....si tot nu misca....dar a patra oara a fost cu noroc....I-au pus tubul cu oxigen la gura si au suit-o repede in masina. Ambulanta a plecat spre spital, i-ar eu am ramas jos, nemiscat, privind balta de sange de unde a fost luata Antonia....Louis si Liam trageau de mine sa mergem la spital....M-am ridicat si ne-am urcat cu toti in masina, mai putin Justin....pe acesta l-am lasat in urma. Am ajuns la spital si am intrebat de Antonia unde se afla, am uract la etajul 4 al spitalului si stateam la usa camerei unde se afla EA....Liam, Louis si Niall s-au asezat pe scaunele de pe holul spitalului, i-ar eu cu Harry in picioare....n-am mai putut si am inceput sa plang.....
-Daca....daca pateste ceva?
-Nu v-a pati! (mi-a spus Harry si m-a luat in brate)
-Eu... chiar o iubesc....
-Stiu....si ea....te iubeste ( Harry avea o tristete in voce, si cu greu sa abtinea sa nu planga)
S-a asternut o liniste in jurul nostru, coridorul spitalului era pustiu, doar noi ne aflam pe el....ce reusa sa sparga linistea era doar trasul nasului din cauza plansului care era provocat de noi....Trecuse o ora....o ora jumate si nimeni nu ne dadea nici o veste....Cand am vrut sa intru in camera, un doctor alaturi de o asistenta au iesit din camera Antoniei...
-Sunteti rudele ei? (intreba doctorul serios)
-NU! Sunt iubitul ei, acum spuenti-mi cum este!
-.....ca-m greu de spus!
CITEȘTI
Beginning Of The Storm // z.m Book 1. [NU CITITI!- IN EDITARE]
FanfictionGreu, cand te indragostesti si realizezi ca aceasta dragoste este imposibila....si incerci, te zbati, lupti, absolut orice doar pt a fi alaturi de persoana pe care o iubesti si ai fi in stare sa iti dai si propria viata....Si este si mai dureros can...