Antonia:
Stateam in bratele lui si pielea mea rece din cauza frigului se incalzea datorita pielii lui calda...era asa de bine, dar EL a rupt inbratisarea punandu-si mainile pe bratele mele si indepartandu-ma de el pt a ma privi in ochi....il priveam si eu, dar clipeam foarte repede pt ca ochii mi se inundau din cauza lacrimilor....
-Antonia, ce s-a intamplat? (m-a intrebat foarte serios dar si ingrijorat)
-Nu....nu ma place! (in timp ce i-am raspuns la intrebare acesta a inchis usa)
-Cine nu te place? (m-a luat de umerii si m-a dus in sufragerie)
-Bunica lui Zayn....
-Totl v-a fi bine! (m-a imbratisat dinnou)
-Ba nu, Harry! Nu v-a fi....
-Shhh....linistestete si nu mai plange! (am simtit cum ma pupat pe umar)
Harry:
Si cand ma hotarasem sa nu ma mai gandesc la Antonia....nu pot....orice voi face nu voi potea....tocmai credeam ca v-a fi si ea fericita, dar....nu o pot lasa sa sufere. O tin in brate de aproape 10 minute, teledonul imi vibra intr-una dar nu puteam sa raspund pt ca telefonul era pe masa si ea aproape ca adormise....nu voriam sa o scol.....dar vazand ca persoana care suna, insista....m-am miscat-o putin pe Antonia, intinzand-o pe canapea....dormea asa de frumos...Am luat telefonul in mana si am vazut ca era Zayn...nu stiam daca sa raspund sau nu....cand sa apas pe buton pt a raspunde, vocea Antoniei ma oprit....
-Sa nu ii spui ca sunt aici! (m-am intors si ea era in spatele meu privindu-ma cu niste ochii dulci si inlacrimati)
-Nu-i spun! (i-am zambit)
-Alo
-Alo, Harry, Antonia este la tine? (dupa vocea lui Zayn mi-am dat seama ca este panicat si nervos)
-Aaa, nu, nu este....(o priveam pe Antonia)
-Nu ma minti, nu? Pt ca imi este frica sa nu faca ceva....te rog, daca este langa tine dami-o la telefon, te rog! (vocea ii tremura si se abtinea cu greu sa nu planga)
-Nu...nu este la mine! (doar atat am reusit sa spun....Antonia auzea tot ce spunea Zayn, si o lacrima i s-a prelins pe obraz....)
-Bine....daca cumva aflii ceva, suna-ma...
-Asa voi faca....
Am inchis telefonul fara sa mai spun nimic....Antonia mi-a zambit, semn ca am facut bine....i-am spus de camera de la etaj care i-a apartinut surori mele pt a se odihni putin...am asteptat sa urce scarile si sa aud usa camerei inchizandu-se....imediat i-am trimis mesaj lui Zayn "Vino la mine, este aici!"....m-am dus in bucatarie sa fac o ceasca de ceai pt Antonia, si timpul a trecut foarte repede auzind batai in usa...m-am indreptat cu pasi repezi si am deschis usa....
CITEȘTI
Beginning Of The Storm // z.m Book 1. [NU CITITI!- IN EDITARE]
FanfictionGreu, cand te indragostesti si realizezi ca aceasta dragoste este imposibila....si incerci, te zbati, lupti, absolut orice doar pt a fi alaturi de persoana pe care o iubesti si ai fi in stare sa iti dai si propria viata....Si este si mai dureros can...