-1.Bölüm-

3.8K 80 27
                                    

"Y/NNNNN!!!!"Ağğğğ bu Ellie'nin sesi her zamanki gibi çok heyecanlı uyanmıştı.Kendime gelince elimi yüzümü yıkayıp Ellie'nin yanına gittim...

Ellie:"Günaydın Hz.Y/N"

Y/N:"Günaydın Ellie"
Ellie bir anda kahvaltı yaparken kafasını kaldırıp bana baktı ve konuşmaya başladı.

Ellie:"Umarım yeni okulumuz için aldığımız formaları ütülemişsindir yoksa başın büyük derde girer,KAVGA ÇIKAR!"

Y/N:"Sakin ol çocuk adam ütüledim hepsini ne istiyorsan giy."
Ellie:"Tamam hadi boş yapma kalk gidelim çünkü şu an sadece(saate bakar)5 DAKİKAMIZ VAR KOŞ"

Nedense hiç şaşırmadım,kendimi bildim bileli okula hep geç kalırım,her neyse koşa koşa okula gittik ve müdürün odasına girmek için tek bir merdiven kala aptalın biri bana çarptı offf neden hep bunlar beni buluyor tüm eşyalarım yere düştü işte
??:"Önüne baksana"
Bir de suçlu benmişim gibi bana söyleniyor şaka mı bu?Yerden eşyalarımı toplarken konuşmaya başladım
Y/n:"Ciddi misin önüne baksaydın bana çarpmazdın pardon etrafındaki kızlara bakmaktan önünde biri olduğunu göremedin affed-"
ŞOK
1 kelime 3 harf
O olamaz,gözlerim kırptım tekrar baktım ve aman tanrım bu oydu!Odamda posterler olan o mükemmel ötesi yakışıklı çocuk Louis Partridge!

Louis:"Eee devam etsene"
Yüzüm kızardı!Gerçekten kızarıklığı hissedebiliyorum çıldırıcam,tamam sakin olmalıyım ve onu bilmiyormuşum gibi davranıcam huhh

Y/N:"Kızlara bakmak yerine merdivenlere bakarak inseydin şu an ikimizde düzgün bir şekilde gidiyor olabilirdik ve senin sanki suç benimmiş gibi konuşman daha da saçma gerç-"

Eliyle ağzımı kapadı!Gerçekten mi?Umarım açıklaması vardır.Bir dakika o sırıtıyor mu?Bıraksan yerlere yatıp gülecek.Eğilip eşyalarımın kalanını verdi ve konuşmaya başladı.

Louis:"Bunu sonsuza kadar devam ettirebilirsin değil mi?"
Kafamı onaylarcasına salladım
Louis:"Nereye gidiyordun?Seni daha önce görmedim hiç."
İlk önce sessiz kaldım sonra konuşmaya başladım
Y/N:"Okula yeni geldim hatta geldik Ellie diye bir arkadaşımla o şu an beni beklemek yerine müdürün odasına gitti eğer beni oyalamasaydın bende şu an orda olacaktım"
Tekrar sırıttı bu demek oluyor ki bu durumdan zevk alıyor!
Louis:"Tamam tamam pes(ellerini havaya kaldırdı)hadi gel beraber gidelim müdürün odasına."
Tam itiraz etmek için konuşacaktım ki ağzımı açtığım an gene eliyle kapadı.
Louis:"Şşş o ağzını reddetmek için boşuna yorma gidiyoruz,şey ııı ismin neydi?"
Onda doğru baktım ve pes edercesine ismimi söyledim,ağğğ yenilmeye tahammül edemiyorum!
Y/N:"adım Y/N,Y/N Aden."
Gülümsedi ve o da ismini söyleyecekti ki bu sefer sözünü kesen ben oldum.
Y/N:"İnan bana ismini biliyorum..."
Bunu dedikten sonra hiç konuşmadan müdürün odasına gittik,kafasını kaldırıp bana baktı ve konuşmaya başladı
Louis:"Benim dersim başladı C sınıfındayım ihtiyacın olduğunda orda bekliyor olacağım,ilk gününde iyi şanslar y/n :)"
Sıcak bir gülümsemeyle baktım ve
Y/n:"Sağol Louis iyi dersler."
Louis gülümseyip gitti nedense o gidince içimde bir boşluk old-BİR DAKİKA BEN AZ ÖNCE LOUİS PARTRİDGE İLE KONUŞTUM BAYILMADAN NASIL OLDU BU!bir dakika ben neden kendimi sorguluyorum neyse müdürün odasına gireyim ve şu lanet sınıfa gideyim artık.müdürün odasına girdim ve gene 2.bir şoka uğradım çünkü müdür babamın uzun sürendir konuşmadığı arkadaşıydı ve Ellie bunu anlamış ki sıcak bir şekilde konuşuyorlardı,konuşmalarına bende dahil oldum ve sınıfımın C olduğunu söy-bir dakika Louis'in sınıfı bu?Tanrım evren sonunda sesimi duymaya başladı galiba şu andan itibaren eminim ki en güzel yılım bu yıl olacaktı....




SELAMMMMM BU BENİM İLK KİTABIM VE UMARIM BEĞENİRSİNİZ LÜTFEN YORUM VE OYLAMAYA YAPMAYI UNUTMAYIN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİMMM ASKLARRRR<3333

𝙻𝚘𝚞𝚒𝚜 𝙿𝚊𝚛𝚝𝚛𝚒𝚍𝚐𝚎 𝚒𝚕𝚎 𝚑𝚊𝚢𝚊𝚕 𝚎𝚝♥︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin