Pian selviää, mikä se ääni oli. Asia 1. Ens luku on vika ja julkasen sen huomenna. Asia 2. Kerron ens luvun näis "viesteis" jtn positiivista tän tarinan loppumisesta. Stay tuned for it!
Joonaksen nk
- Älä vaan sano, että muutkin bändin jäsenet ovat täällä, Joel hoksaa.
Käännyimme katsomaan, ja oikeassa olimme. Muutkin bändin jäsenet olivat tulleet katsomaan samaa leffaa.
Nousemme salista. Kun olemme kävelemässä pois, Niko kiusoittelee: "Joonas, oliko hyvä leffaseura?"
- Hahhah, ompa hauskaa, vastaan.
- Ehkä Aleksin ja Joelin kannattais sopii, ettei Aleksille jää pahamieli, Niko ehdottaa.
- Jep, eiku miten niin Aleksille? Pysähdyn miettimään ääneen.
- Niin siis Joelhan Aleksia ahdisteli? Niko väittää.
- Häh, ei vaan Aleksi Joelia? Sanon.
- Aleksi sano meille muille, että Joel ahdisteli sitä? Niko ihmettelee.
- Joel kerto mulle et Aleksi ahdisteli sitä? Joonas hämmästyy.
- No miten voidaan tietää, kumpi puhuu totta? Niko miettii.
- No Aleksi ahdisteli Joelia tänäänkin, ja sillon treenipäivänä Joel itki sen tapahtumisen jälkeen, selitän.
- Ok, no noiden jälkeen on ihan selvää, että Aleksi ahdisteli Joelia. Mut kuitenki, ehkä niiden kannattais sopii, Niko vastaa.
- Jep, päätän keskustelun.Kertojan nk
Tommi ja Olli vain keskustelevat bändin asioista. Niko käy hakemassa Aleksin, ja Joonas Joelin.Aleksin nk
- Tuu, mennään sopii tää sun ja Joelin juttu, Niko tulee sanomaan.
- Ok, mut en haluu et kaikki on vaa mua vastaa, vastaan.
- Joo, ymmärrän, mennään, Niko hoputtaa.
Menemme istumaan nelipaikkaisen pöydän ääreen. Joonas tulee Joel mukanaan.
- Ok pojat nyt sovitaan tää! Joonas sanoo.
- joojoo, Joel ja minä vastaamme.Kertojan nk
Aleksi saa anteeksi Joelilta, ja kaikki on taas hyvin. Aleksia ei pidetä pahana/vaarallisena ahdistelijana.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kolmio draamaa (Joel x Joonas x Aleksi)
FanficMiten käy kun kaksi on samaanaikaan kiinnostuneet Joelista?