Selam genjler sjsjsjsj. Kitabı okuyun lütfen ve sonra karar verin oy butonuna basıp basmayacaģınıza. Sizi seviyom.dd
▪□▪□▪□▪□
"Buraya kadar. Bitti."
'Boroyo kodor botto. Gerizekalı. Hem seviyorsun hem bitiriyorsun. Seviyorsun işte. Neden anlamıyorsun ki?' İçimdeki kız ciyaklarken onu dinlemedim.
"Yapma.." diye fısıldadı. "Bitemez ki. Bitmemeli.Ama bitiriyorsun.Sensiz yapamam ben. Yapamam lan! Gitme lütfen. Lütfen. Bırakma beni. Bırakma ellerimi.. Kaybolurum yoksa. Yolumu şaşırırım."
Gözlerimden yaşlar akıyordu artık. Tutamıyorum ki kendimi. Ne yapayım? Çok seviyorum ama bitecek. Neden mi? Aldattı beni. Üstüne üstlük inkar etmedi, savunmadı kendini. Bunun nedenini sordum binlerce kez. Söylemedi.. Sanırım söyleyecek pek bir şeyi de yok. Ne diyebilir ki? 'Özür dilerim. Sen bana küstüğün an başka kızları koynuma aldım. Affet.'?? Hah, çift kat saçmalık. Çok saçmalık. En fazla saçmalık. Double saçmalık.
"Anla lan. Bitti işte. Aşkımdan gebersemde dönmem sana. Affetmem seni. Aldattın lan sen beni. Hayatımı mahvettin. Ne diyeyim sana? Teşekkür ederim. Beni bu hala getirdin.." diyebildim zorla. Yutkunamıyordum. Boğazımda bir yumru vardı. Midem bulanıyor, başım dönüyordu.
"Ama seviyorum seni. Herşeye rağmen bak döndüm yine. Hep sana geri dönüyor müyüm? Hep seni seçiyorum."
Ellerini iki yana açmış, kollarına dolanmamı bekliyordu. He he, çok beklersin. Hem haklıydı. Onlarca defa affetmiştim onu. Sürekli küsen bir insanım. Doğru, inkar etmiyorum zaten. Küstüğümüz konular da belli zaten.
1- Sanaldan sürekli kızlara yavşar.
2- Bana yalan söyler.
3- Aşkımıza sadık değildir.
4- Telefonunda kayıtlı bir sürü kız var ve hepsinin sonunda kalp var. Mesela; Eloşum ♡. Ve bla bla bla...
Siz olsaydınız ne yapardınız ki? Affeder miydiniz ? Sizi bilmem ama ben 6 kez affettim bu insanı. Tam 6 kez... Kalbimi paramparça etti üstelik. Ezdi, çiğnedi, üzerine bastı.
"Doğru. Ama ben seçenek değilim. Ben senin istediğin zaman kullanacağın bir kız değilim. Anladın mı? O, ben değilim."
"Seni seviyorum."
"İnanmıyorum."
Evet yalan değil, sevgisine inanmıyorum. Aşkına inanmıyorum. Benim için yaptıklarına inanmıyorum. Beni sevmediğine yemin edebilirim... O aşık olmaz. Bad-boy o. Kızları peşinde koşturan taş çocuk o. Ama ben onun peşinden koşan basit bir kız değilim. En azından şu dakikadan sonra...
"İnanıyorsun. Bana bak, ben senin için yapmadığım şeyleri yaptım. Sinir hastasıyım lan ben! Benim ilacım da sensin. Nasıl gidersin sen? Nasıl?"
Delirmişti. Sinir hastasıydı. Sinirlenince gözü hiçbir şeyi görmezdi. Onu durdurabilen tek insan bendim. Ben de gidersem... Kesinlikle eski haline dönerdi. Sigara içer, kendine bakmaz, okula gelmezdi. Ailesiyle sorunları vardı. Babasından nefret ederdi ama annesi onun herşeyiydi. Fakat sinirlenince onu bile görmezdi gözü. Sadece beni..
"Banane! Yürü git koynuna girdiğin kızları sev. Onlar sakinleştirsin seni. İlla seninle birlikte olmadığım için değil mi bütün bunlar?" Haklıyım. Kesinlikle haklıyım.
"Yeter. Bak yapma.. Ben sen-"
Baş parmağımı dudaklarına bastırdım. Tam gözlerimin içine baktı. Bende onunkilere. Göz bebekleri büyümüştü. Lanet olsun! Ne düşünüyor bu? Dudaklarını araladı ve dilini parmağıma değdirdi. Of, iğrenç herif.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE SEN ♡
ChickLitHayatımı çaldın Barış Gülsoy. Kalbimi çaldın, belki de senden sonra aşık olamayacağım. Sadece sen olacaksın hayatımda.. SADECE SEN. ▪□▪□▪□▪ Bu bir aşk kitabı. İsmi konusunda kararsızım. "Sadece Sen" klasik bir isim, farkındayım. Dilerseniz bana kita...