ep-1

11 2 0
                                    

🐰မင်းနဲ့တွေ့မှ 🐰-1
စစ်ကျွေး: ဟေ့ကောင် yibo မင်းကိုလေငါကြည့်လိုက်တိုင်းအမြဲရုပ်တည်ကြီးနဲ့နော်.....မင်းပြုံးတာလဲမမြင်ဖူးဘူး မင်းပြုံးကောပြုံးတတ်လားဟင်......မင်းကကျောက်ရုပ်နဲ့တူတယ်.....
yibo:  ရုပ်တည်နဲ့နေတိုင်းကျောက်ရုပ်လို့ပြောလို့ရရင် ငါကျောက်ရုပ်ပဲ ပြီးတော့ ပြုံးတတ်ဖို့ပါးစပ်ပဲလိုတယ် ပြုံးတတ်တိုင်းလဲအမြဲပြုံးပြနေဖို့လိုလို့လား........
စစ်ကျွေး:  အဲ့လိုတော့မဟုတ်ဘူးလေကွာ........အေးပါမင်းကိုမေးမိနဲ့ငါကိုကမှားတာပါ.........ဒါနဲ့များမင်းနားမျှာဘာလို့ကောင်မလေးတွေဝိုင်းလည်နေလဲကိုမသိဘူး....... စဉ်းစားလို့ကိုမရဘူး.....
yibo:  စဉ်းစားလို့မရရင်လဲမစဉ်းစားနဲ့.........မင်းစကားများလို့ပြီးပြီဆိုရင် ငါစာလုပ်နေတာကိုလာမနှောက်ယှက်နဲ့ တော့ သွားတော့......
စစ်ကျွေး:  အေးပါသွားမှာသွားကိုသွားမှာ ဒါပင်မဲ့ငါမင်းကိုပြောစရာရှိသေးတယ် မင်းနဲ့ရမဲ့ကောင်မလေးကတော့တော်တော်ကံဆိုးမှာပဲနော် အမြဲရုပ်တည် စကားလဲကောင်းကောင်းဘယ်တော့မှမပြော ro တတ်မယ်လဲမထင်ဘူး.......
yibo: အဲ့တာမင်းစိတ်ပူပေးဖို့မလိုဘူး........ငါရီးစားထားဖို့လဲစိတ်မဝင်စားဘူး.......ခဏတုန်းကမင်းပဲပြောတယ်ငါ့နားမှာကောင်မလေးတွေဝိုင်းနေတယ်ဆို....အဲ့တော့လိုချင်တဲ့ချိန်ကောက်ယူလို့ရတယ်........သွားတော့သိချင်တာသိပြီးရင်.........
__________________________________
ကျန်းချန်:  ရှောင်ကျန့်.....အဲ့တာမင်းကြောင့်.....
xz:  ဘာ....ငါကြောင့်..ငါနဲ့ဘာဆိုင်လို့လဲ....မင်းကိုမင်းပေးပြီးတော့....
ကျန်းချန် :  ဘါပြောတယ်မင်းနဲ့မဆိုင်ဘူးပေါ့...... မင်းပဲအဲ့ကောင်မလေးကို ဒီစာလေးပေးပေးပါဆိုရီးစားစာမှန်းသိရင်ငါမပေးပေးပါဘူးခုတော့မင်းကျေးဇူးကြောင့်....... အခန်းပြင် လဲထွက်ရတယ် နေပူထဲလဲရပ်နေရတယ်..........
xz:  ငါကမင်းကိုရီးစားရစေချင်လို့ပါ သူကဆရာမကိုတိုင်မယ်မှန်းငါမှမသိတာ.....သိရင်ပေးခိုင်းမှာမဟုပါဘူး........
ကျန်းချန် : မရဘူးကွာ.....ငါအိမ်ရောက်ရင်မင်းကိုအမေနဲ့တိုင်မှာ......အဲ့တာမှမင်းမှတ်မှာ.....
xz: ဟာအမေနဲ့တော့မတိုင်ပါနဲ့.....ငါဆူခံရယုံတင်ကိုမဟုဝူး ရိုက်ခံရလောက်တယ်........
ကျန်းချန် : ရိုက်ခံရမှာ ပေါ်မင်းမွှေတာများနေပြီလေ.......
xz: ငါမင်းကိုမုန့်ဝယ်ကျွေးပါ့မယ်ကွာ မတိုင်ပါနဲ့.........
ကျန်းချန်:  အေးအဲ့တာဆိုရင်တော့ရတယ် မတိုင်တော့ဘူး.......ဒါပင်မဲ့မင်းထပ်ပြသနားရှာရင်တော့ တိုင်မှာနော်.......
xz: အေးရတယ် ခုမုန့်သွားစားရအောင်ငါဝယ်ကျွေးမယ်......
ကျန်းချန်:  အယ်အယ်....အမွေစိန်ရှောင်ကျန့်လေးကလာဖားနေတယ်ပေါ့.........
xz: အဲ့တော့မင်းကမုန့်မစားဘူးပေါ့.......ပြီးရောငါကတော့သွားစားပြီ
ကျန်းချန်း:  အဲ့ မဟုတ်ဘူးလေ ငါ့ကိုစောင့်အုံး ဟိတ်ကောင်မစောင့်ဘူးပေါ့ ရတယ်လေတွေ့မယ်
[ ကျန်းချန်နဲ့ xz ကညီကိုတွေပါနော် နစ်ဝမ်းကွဲတွေပေါ့  xz ရဲ့အမေက​သေသွားလို့ ကျန်းချန်ရဲ့အမေကမွေးစားထားတာပါ]
__________________________________
ကျန်းချန်:  မင်းအခုမှဒီကျောင်းကိုရောက်တာနော် ပြသနာထပ်မရှာနဲ့နော်.......
xz:  မင်းပြောမှငါကပြသနာကောင်ကြီးကိုဖြစ်လို့........
__________________________________
ဖတ်ရတာအဆင်ပြေကြရဲ့လား တိုသွားရင်ပြောပါ နောက်နေ့ရှည်ရှည်ရေးပေးပါမယ်
[ ဤ fic ထဲတွင်ပါဝင်သောအကြောင်း အရာတစ်ခုခြင်းစီတိုင်းသည် idol များကိုထိခိုက်စေလိုသောစိတ်မရှိပဲစိတ့ကူးသက်သက်ပုံဖော် ၍ရေးထားခြင်းသည်သာဖြစ်သည်]

မင်းနဲ့တွေ့မှ Where stories live. Discover now