ep-4

9 1 0
                                    


🐰မင်းနဲ့တွေ့မှ 🐰-4
xz: ဟာ yibo မင်းဘာဖြစ်လို့ငိုနေတာလဲ ( ဆိုပြီးတစ်ရူးနဲ့မျက်ရည်တေ​ကေိုသုတ်ပေးနေတယ် ရိပေါ်လဲသတိဝင်လာတော့ရှောင်ကျန့်လက်ကိုဖယ်လိုက်ပြီး )
yibo: ရတယ်မင်းသုတ်ပေးစရာမလိုဘူး.......( ဆိုကာရိပေါ်ထ ထွက်သွားတယ် ရိပေါ်ထွက်သွားတော့စာပွဲဝိုင်းလေးမှာတစ်ရူးလေးကိုင်ကာနားမလည်စွာစဥ်းစားနေမိသောသူမှာတော့ ရှောင်ကျန့်ပေါ့..... )
xz: "ဟာရိပေါ်ကရုတ်တရက်ကြီးဘာဖြစ်တာလဲ ငါကစေတနာနဲ့သူ့မျက်ရည်ကျနေတာသူများတွေမြင်မှာစိုးလို့လဲသုတ်ပေးရသေးတယ် တဂယ်ပဲ.... " ( ရှောင်ကျန့်စဥ်းစားရင်းစားလက်စမုန့်ကိုပြန်စားလိုက်သည် )
__________________________________
xz: ဝေး ကျန်းချန်......
ကျန်းချန်: ဘာလဲ....( ခက်မာမာအသံဖြင့်)
xz: ငါမင်းကိုမေးစရာရှိလို့........
ကျန်းချန်: မင်းကအမြဲတမ်းပြသနာရှုပ်ထားပြီးရင်ငါ့ကိုဆွဲထည့်....... ပြောဘာမေးမှာလဲ....
xz: ဟာမတရားလိုက်တာ..... ငါကဘာပြသနာရှုပ်ထားလို့လဲကွ..... ပြီးတော့ငါမေးချင်တာက ငါမနက်ကျောင်းရောက်ထဲကနေ ကျောင်းကလူတွေအကုန်ငါ့ကိုဝိုင်းကြည့်နေကြတယ် ဘယ်နားသွားသွား......ဘာလုပ်လုပ် ဆရာမစာသင်နေတာတောင် ဟိုဘက်တန်းကမိန်းကလေးတွေက တစ်ချက်တစ်ချက်ချောင်းကြည့်သေး..... ငါထင်တာငါဒီနေ့အရမ်းချောနေလားမသိဘူးနော် မိန်းကလေးတွေအကုန်လုံးရဲ့မျက်လုံးကငါ့အပေါ်မှာပဲ.....
ကျန်းချန်: အေးငါကတော့မင်းချောနေတယ်မထင်ဘူး မင်းကကျောင်းက queen ကအစသာမန်မိန်းကလေးအဆုံးကြိုက်တဲ့ရှောင်ကျန့်နောက်လိုက်နေတာကိုးးးး.......
xz: ဘာငါမလိုက်ပါဘူး....
ကျန်းချန်: ဟာမင်းကလာစားနေတယ် လိုင်းပေါ်မှာကြည့်ကြည့်လိုက်.......အကုန်လုံးအဲ့အကြောင်းပဲပြောနေကြတာ.........
xz: ဘာအဲ့သတင်း ဘာသတင်းလဲ........
ကျန်းချန် : မင်းသူ့ကို ပါးစပ်သုတ်ပေးနေတဲ့ပုံ ( မျက်ရည်သုတ်ပေးနေတာကိုပါးစပ်သုတ်ပေးတာကိုပါးစပ်သုတ်ပေးနေတယ်ဆိုပြီးဘယ်က ဘယ်လိုမြင်သွားလဲမသိဘူး မျက်ရည်ကြနေတာမမြက်စေချင်လို့သုတ်ပေးပါတယ်ဆိုနေမှ ​​မြင်ဖြစ်အောင်မြင်သွားကြတဲ့ လူတွေလေးစားပါတယ်နော် ဟုသာရှောင်ကျန့်စိန်ထဲကနေလေးစားနေမိတော့သည် ။) မင်းတို့တူတူလမ်းလျှောက်နေတာတွေ အများကြီးပဲကွာ.....
xz: ဟင်ငါအဲ့သတင်းမကြားရသေးဘူး.........
ကျန်းချန်:ဘယ်ကြားမလဲမင်းကသူနဲ့ပဲအလုပ်ရှုပ်နေတာကိုးးး......
xz: "သူကဘာလို့ငိုတာပါလိမ့်"( ကျန်းချန်ပြောနေရာကနေရှောင်ကိန့်အဲ့အကြောင်းကိုပြန်ရောက်ပြီး သိချင်စိတ်ဖြစ်သွားတော့ ဝမ်ရိပေါ်ကိုသွားမေးဖို့လုပ်လိုက်ပါတယ် သူထင်တယ် သူ့ကိုမပြောပြချင်တာအကြောင်းတစ်ခုခုရှိရမယ်အဲ့တာဘာလဲဝမ်ရိပေါ်မပြောပြလဲ သူသိချင်နေတယ်)
ကျန်းချန်: အယ်ပြောနေရင်းမင်းဘယ်ထ ထွက်သွားပြန်တာလဲ.........
xz: yibo ဆီ......( ထွက်သွား)
ကျန်းချန်: ဟဲဒီကောင်လေးတော့ တဂယ်ပဲ........
__________________________________
xz: yibo ဘာလုပ်နေတာလဲ.........
(yibo မျက်ရည်တွေသုတ်လိုက်တယ် ေရှာင်ကျန့်မမြင်ခင်မှာ)
yibo: ဘာမှမလုပ်ဘူး..... ပြင်းလို့ စာလုပ်နေတာ........
xz: awwww "yibo ကိုဘယ်လိုမေးရပါမလိမ့် "yibo မင်းမှာ အခင်ဆုံးသူငယ်ချင်းတို့ အရမ်းခင်တဲ့သူငယ်ချင်းတို့ရှိလား.......
yibo: ဘာလို့မေးတာလဲ........
xz: သိချင်လို့......ပြောပြပါလားနော်....လုပ်ပါ.....(xz yibo ကိုချွဲတဲ့အသံဖြင့်ပြောနေတယ်စိတ်များပျော့်လာမလားပေါ့စိတ်ပျော့်ပြီးပြောကောင်းပြောနိုက်တယ်လေ) နော်.....နော်
yibo: "ချစ်စရာလေး "ရှိတယ်
xz: ဘယ်သူလဲ.....
yibo: ဘာလုပ်မို့လဲ......
xz: သိချင်လို့လေ ပြောပြပါနော်..... အခိစ်ဆုံးသူငယ်ချင်းဝမ်ရိပေါ်လေးရယ်..... နော်...နော်..နော်လို့.....
yibo: သူ့နမည်ကစစ်ကျွေး......
xz: ကျေးဇူးပဲ......bb. ...
yibo:ဟာအခုပဲဝင်လာတာကိုပြန်ထွက်သွားတယ်" တဂယ်ပဲ...
__________________________________
xz: မဂ်လာပါ....
?: ဟုတ်မဂ်လာပါ.....
xz: ငါ့နမည်က ရှောင်ကျန့်ပါ....
?: ဟုတ်ကျွန့်တော့်နမည်ကစစ်ကျွေးပါ......
xz: အကိုမင်းကိုမေးစရာရှိတယ်....
စစ်ကျွေး: အော်....ဟုရပါတယ်မေးပါ.....
xz: မင်းက yibo နဲ့အခင်ဆုံးသူငယ်ချင်းလား....
စစ်ကျွေး: ဟုတ်ပါတယ်.... ဒါပင်မဲ့အဲ့တာကအရင်တုန်းကဆိုပိုမှန်မယ်..........
xz: ဘာဖြစ်လို့လဲ.....
စစ်ကျွေး: အကြောင်းတစ်ခုကြောင့်ပါ....
xz: အဲ့အကြောင်းကိုအကို့ကိုပြောပြလို့ရလား.....
စစ်ကျွေး : ကျွန်တော်မပြောရဲဘူး.....
xz: အကို့ကိုယုံပါ .... ပြသနာဖြစ်ရင်အကိုရှင်းပေးမယ်....
စစိကျွေး: အဲ့တာဆိုလဲပီးရော........ အဲ့အကြောင်းကလွန်ခဲ့တဲ့ 3 နှစ်ကနေစတာပဲ ရိပေါ်အရမ်းချစ်ခဲ့ရတဲ့လူတစ်ယောက်ရှိတယ်........အသက်နဲ့ထပ်တူပေါ့.....
_______________လွန်ခဲ့တဲ့ 8 ______________
ရိပေါ်ဆိုတဲ့လာကအချေတစ်လိုင်းပေါ့နော် ငယ်ငယ်လေးကျောင်းစတက်ထဲကနေသူ့စတိုင်နဲ့သူနေတတ်တဲ့လူဖြစ်ပြီး ကောင်မလေးတော်တော်များများကလဲသူ့ကိုကြိုက်ခဲ့နေကြပါတယ်......ဒါပင်မဲ့သူကတစ်ယောက်မှပြန်မကြိုက်ခဲ့ဘူး...... ဘာလို့ဆိုသူငယ်ငယ်လေးထဲကနေကြိတ်ကြိုက်နေခဲ့တဲ့ လူလေးတစ်ယောက်ရှိလို့ပါ.........
အဲ့လူရဲ့ပုံစံက အရမ်းကြီးချောမနေဘူး ဒါပင်မဲ့ချစ်စရာကောင်းတယ် အရမ်းကြီးအဆင့်မြင့်တဲ့အသိုင်းအဝိုင်းထဲကမဟုတ်ပင်မဲ့ ချမ်းသာတယ် ဖြူစင်တယ် အရပ်ရှည်ရှည် ခန္တ ကိုယ် အချိုးအစားကြကြ မျက်မှန်လေးနဲ့ပြုံးလိုက်ရင်ထွက်နေတဲ့ယုန်သွားလေးနှစ်ချောင်း ချစ်ဖို့အရမ်းကောင်းတယ်
[ဤ fic ထဲတွင်ပါဝင်သောအကြောင်းအရာတစ်ခုခြင်းစီတိုင်းသည် idol များကိုထိခိုက်လိုစေချင်းမရှိပါ စိတ်ကူးသက်သက်ပုံဖော် ၍ရေးထားခြင်းသည်သာဖြစ်သည် ။]

မင်းနဲ့တွေ့မှ Where stories live. Discover now