LÜTFEN NETLERİME GÜLMEYİN:D
**BU ARADA BEN DEVLET OKULUNDAYIM VE KENDİM ÇALIŞTIM 7.SINIFTAYKEN
İLK DENEMELERİM(7.SINIFTAYKEN)
İlk denemelerim stressiz olduğum için genelde fenden 1 boşla bitiyordu.Bazen full çektiğim de oluyordu.
8.SINIFTAYKENKİ İLK DENEMELERİM
BU DENEMELERİMİN HEPSİ FULL GELİYORDU.(AŞAĞIDAKİLERİ DE OKU LÜTFEN 200E DÜŞTÜĞÜM OLUYORDU PUANDA)
8.SINIF İLK ONLİNE DENEME SONUCUM...
Ben ilk online denememde bilgisayardan yaptım ve acı puan:296 :(
Bunu görünce çok utanmıştım kendimden ve aileme de söyleyememiştim.
8.SINIF 2.DÖNEMİN İLK YARISI
2.dönemde artık çok yavaşlamıştım.Eski ben yoktu.Full çekemiyordum.Rehber öğretmenimde bunu anlayıp biraz tatil yapmam gerektiğini söyledi.O bana 1 hafta dedi ama ben sadece 2 gün dayanabildim.2 gün bile bana ççookkk iyi geldi.Kendimi toparladım ve deneme çözmeye devam ettim.Denemelerim yine full gelmeye başladı.
OKULDAKİ DENEMELERİM:(
Okulda herkes beni konuşuyordu.Herkes benim soru sayımı ve full yaptığımı konuşuyordu ve bu beni çok geriyordu.Okuldaki çoğu kişi sırrımı merak ediyordu.Aslında bence sır değil,sadece *kendini tanımak ve çalışmak(*kendine en uygun şekili bulup o şekilde çalışmak). Okuldaki ilk denemem sözel ve sayısal başka günlerdi.Ben sözele zamanında gittim ama sayısala 50 dk filan geç kaldım.Aslında çok güzel geçmişti ama puanım öyle demiyordu.(290 puan:( )
8.SINIFIN 2.DÖNEMİNİN 2.YARISI
Artık neredeyse bütün öğrenciler benimle dalga geçiyordu.(3 arkadaşım hariç herkes).Aslında onlar toparlayacağımı bildikleri için ''kendince''modumu düşürmeye çalışıyorlardı.Bense bunu öğretmenlerime söylemiyordum.Bir gün okul çıkışı rehber öğretmenim yanıma geldi ve konuştuk.O 'bir daha böyle bir şey yaparlarsa yanıma gönder' dedi.Ama biter mi hiç!Konuşanlar daha fazla konuşmaya başladı.Denemelerde ilk 3 te oluyordum ve daha çok modumu düşürmek için uğraşıyorlardı.Ben onları takmamış gibi yapıyordum ama takmamak elde değildi
KURS ÖĞRETMENLERİM
Bazıları çok iyiyken,matematik ve fenci beni hep aşağılıyorlardı.Lgs'de 1 doğru yaparsan ne ala filan diyorlardı.Ben de onların kursuna bilerek gidiyor ve aynı soruları evde çözdüğüm için kitapçıkta hoca kızsın diye yanlış yapıyordum.İyi de yapmışım.
OKUL ÖĞRETMENLERİM
Onları çok seviyorum(görsel ci hariç).Görsel sanatlar hocam beni bilerek derse almıyordu.NEDENİNİ AÇIKLAYAYIM DA ONA KÜFÜR EDİN(BENİM İÇİN DE ET:)
NEDENİ:benim bilgisayarımın kamerası bozuktu ve kameramı açamıyordum.Sonra bilgisayarım da bozuldu ve derslere 2 ay filan giremedim.(3 kardeşim daha var derse giren ve ders saatlerimiz aynı.başka cihaz yok).Ben de tüm hocalarıma annemin telefonundan derslere girememe nedenimi yazdım.Sonra TÜRKÇE öğretmenim bana kullanmadığı tabletini ödünç verdi(çok tşkler).Ve onun kamerası da vardı.Sonra beni kıskanan ve yüzüme de bunu söyleyen yarımakıllı,affedersiniz SALAK,MAL,AHLAKSIZ sultan hocaya benim yalan söylediğimi ve bilgisayarım da çalıştığını filan söyledi yani iftira attı.Yine benim affedersiniz YARIMAKILLI,SALAK,... ÖĞRETMENİM bunu bana söyledi ve dersten attı.
SONRA YİNE AHŞALIK,APTAL,SALAK,İYİLİK SEVMEZ sultan bunu tüm hocalarıma söyledi ve benim ders seçtiğimi de iddia etti.(ben onu yeni tanımama rağmen korona yokken 100 tl lik alışveriş yapıp doğum günü partisi düzenlemiştik kankamla).Sınıfta hoca vardı ve laf sokma amaçlı'hocam sınıfta yalandan kareram bozuk diyenler var'dedi ve öğretmenime dönerek'hocam bazı salaklar bilip bilmeden konuşuyor.Her ne kadar gururlu olsam da ...deyip ona herşeyi anlattım.Hoca aslında beni çok iyi tanıyor ama SALAK sultan HOCANIN GÖZÜNE GİREBİLMEK İÇİN tüm ödevlerini kuzenine yaptırıyordu.
NEYSE SİNİRİM BOZULDU.BURADA KESMEK İSTİYORUM.SİZ BÖYLE Bİ ŞEY YAŞASANIZ NE YAPARDINIZ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LGS İÇİN ÇOK ÖNEMLİ TAVSİYELER
SachbücherPUANIM: 470 BEN HAYALCİ DEĞİL GERÇEKÇİ BİRİYİM VE OKUYACAKLARIN MALESEF GERÇEKLER.BİR OKU DERİM:)