Am început să îmi caut un nou loc de munca,mai stabil cu am mai spus,am căutat peste tot până am găsit o companie care caută o secretară,mam îmbrăcat decent și am mers acolo,am dat interviu și mau acceptat pe mine din 6 fete,miam spus că de data asta mă scol la 5 nu la 7!
◇DIMINEAȚA◇Și iarași mam îmbrăcat decent și mam dus la munca era prima zi aveam emoții nu doream sa mă îndrăgostesc din nou¤DAR AM FĂCUTO¤
Am ajuns acolo mau întâlnit direct la ușă și miau spus că o să îmi arate locul meu de munca și pe șeful meu,erau toată în emoții!
Miam arătat unde voi lucra și mia plăcut extrem de mult,apoi am intrat într-un birou și mi sa spus să aștept pe un scaun,am așteptat mai puțin de o oră!
Deodată am auzit ușa la acel birou unde stăteam eu,am redicat capul lent și ce am văzut mia plăcut mai mult de cât locul unde urma să lucrez,am stat șocată și șeful meu ma întrebat...
-Tu ești?
-Da,eu sunt!
-Wow,fetițo nu mam așteptat la așa ceva!
-Nici eu,dar te rog nu îmi spune fetițo!
-Bine o să îți spun domișoară!
-Așa e mai bine,deci tu ești sèful meu?
-Exact!a spus el uitânduse șiret la mine și zâmbind cu colțul gurii...
-Bine,atunci să trecem la treabă!iam spus iute și nu lam lăsat să mă cucerească prin zâmbetul lui!;)
Ziua a trecut repede și ușor a trebuit doar sa îi duc actele si să le iau,mia plăcut,dar am ajuns acasa obosita am urcat cu liftu de vrio 100 de ori în jos și în sus,lam memorat pe tot...
◇Urmează◇
CITEȘTI
ÎNCHISĂ ÎN DRAGOSTEA LUI...infinită..!⚡♾
RomansChiar și soarele de pe cer nu îți va aduce norocul:(