Zzz

101 0 0
                                    

Yine efkarlandığım günlerden biri yazacak yer arıyorum özellikle konuşacak bi kız. Bloğum var geziyorum öyle bi kız dikkatimi çekti blogda. atladım tabi hemen

Ömer: bloğunu çok beğendim çok hoş..

Çeşminaz: aa teşekkür ederim.

Cevap yazmıştı lan. Bu beni fazlasıyla sevindirmişti aslında . Ama nereden bilebilirdim ki sonsuzluğa bir kapı olarak açılıp içinden çıkılmaz ızdırap dolu bir geleceğin kuyusunu kazacağını kalbimin derinliklerine? Dağlanmış demir gibi dokunduğu her yerde geçmeyen izler bırakacağını. Sonradan daha da alevlenip çok acıtan ama belki de bir ömür boyu taşıyacağım çok derin izler bırakacağını?

Bilemezdim tabi eski bir sevdadan kurtulmuş biraz olsun bir kızla konuşmak istemiş dertlerimi dinleyen bir kızla ve ona karşı aslında asumana karşı olan hislerimi( asuman ona yazacağım konuda ayrıldığım kız oluyor)onu asuman gibi hayal edip içimdekileri kusmayı planlıyordum. Yanlış kişiydi belli çok yanlış hemde.

Ömer: kendi yazılarını yazıyorsun çok beğendim aslında mesaj atmamın asıl nedeni ortak yönümüzün bu olması.

Çeşminaz: dertliyiz galiba

Ömer: evet baya dertliyim.

Çeşminaz: anlat istersen dinlemeyi severim ben.

Bu arada asuman diye birisi yok hatta hiç sevgilim olmadı şuana kadar ona yazana kadar sevdiğim biriside. Yalnızlık krizi geçiriyordum aslında bir nevi. Birileriyle konuşarak, tanımadığım birileriyle bu yalnızlığın geçeceğini umarak devam ettim

Ömer: dinlemessin boşver hem senide üzmeyim.

Çeşminaz: dinlerim ya hemen anlatıyorsun.

Ömer: iyi peki madem.

İlk başta yanlış başlamıştım. Bir söz vardır ya nasıl başlarsa öyle gider.

Ömer: ya sevgilim işte hiç umursamıyor, 2 haftadır doğru düzgün konuşmuyor bile. Ben ne zaman mesaj atsam o mesaj atıyor görüşelim diyorum görüşmek bile istemiyor ben onun için herşeyi yapıyorum ama o benim için bir görüşmeye bile gelmiyor bu nasıl sevgili ya bu nasıl sevgi.

Çeşminaz: bence hemen ona suç atmamalısın. Önce kendinde bir sorun var mı diye kendine sormalısın.

Evet herşeyin bitişi olacağı bu sözlerden habersizdim ilerideki en büyük hatamı belkide bu sözüyle bir nevi vurgulamıştı. Nerden bilebilirdim?

O zamanlar çıkmaya başlayacağım gibi görünen bir kız var ismi zeynep. Arkadaşlar yardımıyla tanışmışım. Aslında asuman derken bir nevi onu anlatıyordum. Ama içimde zeynep e karşı olan hiç bir his yok. Bir iki defa buluştuk ve devam etti. O kadar sıkıcı o kadar umursamaz ki görüşmelerimiz en fazla 30 dk sürüyor ortak hiç bir yanımız yok. Bir süre sonra buluşmalara sırt çantamla gidişim ve 15 dk konuştuktan sonra işim çıktı diyerek baskete kaçtığım günlerden.

Size kendimi tanıtıyım biraz. Sevmek için sevgilim olsun diye sevgilim olanlardan değilim. Yani hoşlanmadığım bir kız olursa bile masada kalkar giderim.

Gece boyu uzun bir sohbetten sonra. Yattım uyudum.

Çeşminaz: yıldızlı geceler

Ömer: mutlu geceler umarım rüyanda iyi şeyler görürsün. Benim gecelerimde hiç yıldız kalmadı artık

Sabah uyandım. Elimi yüzümü yıkamadan direk mesaj attım. Çok iyi niyetliydi. Çok hemde. Birilerine yardım etmeyi seviyordu belki devam etmemin asıl nedeni buydu bu kadar yardım etmeyi seven birisini daha önce hiç görmemiştim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 09, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayat hikayemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin