2.kapitola

302 23 2
                                    

Takže...tuhle kapitolu jsem psala ve škole abych to mohla vydat. Psala jsem si to do sešitu a teď to přepisuju. Dělám to proto, protože jsem nechtěla aby ta kapitola vyšla třeba až zítra. Snad si jí užijete)

Sundal jsem si paruku a odlíčil se. Podpatky kopl někam do kouta a posadil jsem se ke stolu. „První hodina a už mi není nejlíp" povzdechl jsem si a zapisoval si důležité věci. Někdo zaťukal a já spadl ze židle.

Šel jsem okolo učitelskýho kabinetu a zrovna na ty dveře ťukal Denki. Ozvala se rána. Pro sebe jsem se zasmál. Pokračoval jsem v cestě na WC.

Rychle jsem si nandal paruku a dal si rtěnku. Otevřel jsem dveře s trochu spadnutými brýlemi. „A-Ano?..." nervózně jsem se usmál.  „Dobrý den paní učitelko... potřeboval bych s něčím poradit" (od teď píšu ostatní role kurzivou) řekl a vsunul se ke mě do kabinetu. „S čím?" vzal jsem si z pytlíku sušený banán a jednou rukou se opřel o stůl. „Víte, někteří lidi mi ubližují a já už nevím jak dál" řekl ten žlutovlasý kluk. „To je mi líto. Kteří to jsou?" zeptal jsem se „Pojďte blíž. Pošeptám vám to" přibližoval jsem se, ale vtrhnul tam Aizawa. Izumi! Pohotovost! Je tu liga padouchů!" Napřímil jsem se a vyhnal je abych se mohl převléct. Udělal jsem si drdol a dal se do studentského obleku. Vyběhl jsem z kabinetu. Všude hořelo a jeden můj žák hasil oheň ledem. „Dobře! Jste všichni?! A všichni v pořádku?!" zařval jsem na ně a pokývl rukou ať jdou zamnou. Asui je na tom blbě...je jí velké vedro. Upadla do bezvědomí. Je to ta žabka. A Todoroki, ten s tím ledem už je vysílený" řekl chlapec s brýlemi a motory na nohou. Kývnul jsem na ně ať mi dají tu žabku a ať jí ten chlapec s ledem začne chladit. Pochválil jsem ho. Usmál se. Bakugo chybí!"  ozval se chlapec se zpevněným tělem. To bude asi ten blonďatý kluk. Kývl jsem a probudil Asui. „Asui tady tvoje paní učitelka...mohla by si pár studentů sundat dolů z budovy svým velkým jazykem?" byla hodně vyčerpaná, ale kývla. Po asi 8 minutách ji zbývali 3 lidi. Vzpomněl jsem si na Bakuga, tak jsem řekl, že to snad zvládne. Šel jsem ho hledat. UA se nerozpadala. Pomalu se to nějak hasilo. Slyším kroky. Zastavil jsem se a opřel jsem se o zeď. Vykoukl zpoza a viděl tam. Kurňa Bakugo s padouchem. Myslím Dabi. Držel ho pod krkem. „Řvi si jak chceš a klidně všechno zkoušej, ale nic ti nepomůže"  nastartoval jsem one for all. 3...2....1... Skočil jsem po Dabim. „SMAAAASH!" odbombil jsem ho a Bakuga jsem chytil. „V pořádku...." řekl jsem mu. Mžoural.

~Brokolička🥦💚

I'll never let him go!Kde žijí příběhy. Začni objevovat