1 (Τελος)

307 12 4
                                    



Μόλις διαβάσετε το παρτ  στο τέλος έχω μία ανακοίνωση διαβάστε την



Ε: Ματίναααααα ( ουρλιαζω το όνομα της και πηγαίνω κοντά της )

Ν: Ματίνα ? ( μόλις κατάλαβε και ο Νίκος ποια είναι και τον βλέπω να έχει γουρλωσει τα μάτια και να είναι όρθιος και να την κοιτάει,  έχει σοκαριστεί πολύ)

Χ: αγάπη μου,  Ματίνα μου,  άνοιξε τα μάτια σου μωρό μου , ανοιξετα,  ανοιξετα σε παρακαλώ,  θα πεθάνω ετσι και πάθεις κάτι ( λέει ο Χρήστος κλαίγοντας και την σηκώνει στην αγκαλιά του )

Ε: Ματίνα μου σε παρακαλώ άνοιξε τα μάτια σου ( της λέω και βάζω τα χέρια μου στα μάγουλα της , την ταρακουναω λίγο αλλά δεν ξυπνάει)

Χ: Εμμα Θα πεθάνω έτσι και πάθει κάτι,  δεν θα το αντέξω στο λέω,  φοβάμαι ότι χτύπησε σοβαρά Γιατί δεν ξυπνάει?  ( λέει με κλάματα και με κοιτάει μέσα στα μάτια και περιμένει μία αισιόδοξη απάντηση )

Ε: Όχι δεν έχει πάθει τίποτα σταμάτα ( του ουρλιαζω Γιατί μόνο και στη σκέψη ότι έχει πάθει κάτι Δεν το αντέχω )

Ν: ρε τι κάνετε πιάνετε κουβεντούλα Ενώ η αδερφή μου είναι λιπόθυμη και δεν λέει να ξυπνήσει είστε με τα καλά σας θέλετε να αρχίσω να βρίζω? ( λέει ο Νίκος που τώρα συνήλθε από το σοκ που έπαθε και τον βλέπω να έχει δάκρυα στα μάτια του)

Ε: όντως και εμείς Τι καθόμαστε και πιάνουμε κουβεντούλα πάμε γρήγορα στο νοσοκομείο αν πάρουμε ασθενοφόρο δεν θα έρθει εγκαίρως

Χ: δίκιο έχεις , Νίκο πιαστην από τα χέρια  σιγά-σιγά για να την βάλουμε  πίσω στα καθίσματα ( λέει και αμέσως Ο Νίκος μαζί με τον Χρήστο την βάζουν πίσω  στα καθίσματα  και μπαίνουμε μέσα στο αμάξι ο Νίκος τρέχει πολύ γρήγορα και η αλήθεια είναι ότι φοβάμαι μην ξανά τρακαρουμε,  αλλά ευτυχώς η βροχή είναι πιο χαμηλή)

Ε: ( φτάνουμε στο νοσοκομείο και αμέσως την πάμε στα έκτακτα εκεί βρίσκουμε μία νοσοκόμα που μας φέρνει ενα κρεβάτι και τι βάζουμε πάνω και αμέσως έρχεται ο γιατρός) Κατά λάθος χτυπήθηκε από ένα αυτοκίνητο και λιποθύμησε δεν ξέρουμε τι έχει πάθει

Γιατρός: παρακαλώ περάστε έξω πρέπει να εξετάσω την ασθενή  ( λέει και βγαίνουμε όλοι έξω )

Ε: ( Δεν έχω σταματήσει να κλαίω όπως και ο Χριστός ενώ ο Νίκος στριφογυρίζει όλη την ώρα και σκέφτεται, Λογικά έχει καταλάβει τι παίζεται μαζί με τον Χρήστο και την Ματίνα...... πάω κοντά του γιατί δεν μπορώ να τον βλέπω άλλο έτσι) αγάπη μου Όλα καλά ?

Δύο ξένοι 1.Where stories live. Discover now