2.bölüm

72 4 0
                                    

Karşımda 32 diş sırıtan bir Deniz'i görünce şaşırmamak ve sinirlenmemek elde değildi.
-Senin ne işin var burada?

-Ben artık bu okulda eğitim göreceğim.(İğrenç smile)

-Nasıl ya? Niye ki?

-Hıım. Bir düşünelim... güzel kızlar var mesela bu sebep yetmez mi?

Tam cevap vereceğim sırada içeriye matematikçi Tuğba hoca girdi. Biraz konu anllattı. Tabi derse katılan tek kişi bendim. Neyse sonra Tuğba hoca Deniz sınıfa yeni geldiği için küçükmüşüz gibi onunla ilgili konuşmaya başladı.

-Çocuklar, biliyorsunuz ki Deniz arkadaşınız aranıza yeni katıldı. Önceki okulunda derslerinin pek iyi olmadığını duydum. Bu okulda daha başarılı olacağına inanıyorum. bu sebeple Deniz arkadaşınıza bir kişinin dersler konusunda yardımcı olmasını istiyorum. Sınıfımızdaki en başarılı öğrenci Duru olduğundan dolayı Deniz'e ders vermesi konusunda müdürle konuştum ve bunun gayet uygun olucağını söyledi. Bu nedenle Durucuğum Deniz'e dersler konusunda yardımcı olman konusunda senden rica ediyoruz.

Bu duyduklarım şakamıydı acaba? Biri bana açıklayabilir mi? Deniz ve ben ders çalışacağız kâbus gibi. Tuba hocaya karşı çıkmak mümkün olmadığından kaderime yenik düştüm ve başımı olumlu anlamda sallamak zorunda kaldım. Tuğba hoca gülümsedi ve konu anlatmaya devam etti.

***

Okul çıkışı koridorda yürürken yanıma Deniz geldi.
-Ee ne zaman derslere başlıyoruz?

-Öbür Dünya'da başlıyoruz.

-Ohoo daha çok varmış yaa. Fakat ben Tuğba hocaya sordum bugün dahil her okul çıkışı dedi.

Ne yaptın be Tuğba hoca ben bugün Cansulara gidecektim.
-Of tamam saat 14:00 da Sahil Cafe'de ol.

-Bana uyar valla benim için hava hoş bay.

Hiç cevap vermeden oradan hızlıca uzaklaştım. Ben ne günah işledim de bu çocuk benim karşıma çıktı Âllah'ım. Şimdi işin yoksa bu Deniz manyağıyla uğraş. Eve vardığımda hemen üzerime Deniz ile buluşacağım kıyafetlerimi giydim ve biraz test çözmeye başladım. Diğer soruya geçeceğim sırada telefonumun mesaj sesiyle bakışlarım o tarafa kaydı. bilmediğim bir numaraydı.

"Saat 14:00 ama sen ortalıkta yoksun."

Bu kesin Deniz nereden buldu benim telefon numaramı ayrıca. Bunları düşünürken bir yandaşdan mesaj yazıyordum.

"Ben saati unutmuşum yarım saate orada olurum. Ayrıca sen benim telefon numaramı nereden buldun?"

" Meslek sırrı canım bekliyorum"
Hiç cevap yazma zahmetine girmeden test kitaplarımı yanıma aldım ve yola çıktım.

Aşktan HatıralarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin