Sabah bu sefer alarmın sesiyle değil annemin ciyaklamasıyla gözlerimi araladım. Uyanıp hemen aşağıya doğru koşmaya başladım. Karşılaştığım manzara karşısında şaşırmıştım. Her yer dapdağınıktı.
-Anne burada ne oldu??
-Bi...bilmiyorum kız...kızım
Çok korkmuştum çünkü eve hırsız girmiş olabilirdi. Hemen odama koşarak lavaboya girdim ve elimi yüzümü yıkayarak kendime geldim. Okula giyeceğim kıyafetlerimi gardrobtan çıkardım ve üzerime geçirdim. Daha sonra babamı uyandırdım. Babamda aşağı kata indiğinde böyle bir görüntü karşısında şaşırmıştı. Babam şaşkınlığını yitirene kadar mutfağa girerek bir bardak su aldım. Suyu anneme vererek annemi sakinleştirmeye çalıştım.
-Baba eve hırsız girmiş olabilme ihtimali var mı?
-Bilmiyorum kızım kamera kayıtlarına bakmamız gerek.
Başımı "tamam" anlamında sallayarak anneme döndüm. Annem az da olsa daha iyi görünüyordu. En azından kekelemiyordu, düzgün konuşuyordu.
-Kızım sen okula git derslerinden geri kalma, bu işi biz babanla hallederiz.
-Tamam annecim, bir şey olursa haber verirsiniz.
-Veririz kızım, sen merak etme.
Dedi bende bu sırada yanaklarına birer öpücük kondurarak evden çıktım. Korkuyordum. Aileme zarar gelmesinden korkuyordum. Korkularıma yenik düşmemeye çalışarak tramvaya doğru yol aldım. Yolculuk sona erdi ve okula ulaşabildim. Okula girdiğimde sınıfa doğru yürümeye başladım. Sınıfa girdiğimde sırama yayılarak oturan Deniz'i gördüm. Bu duruma çok fazla sinirlenmiştim. Deniz'in yanına doğru gittim.
-Sıramda ne işin var?
-Tuğba hoca senin bana ders çalıştırman gerektiğini söylemişti. Hatırlamıyor musun?
-Hatırlıyorum ama okul çıkışlarında dedi.
-Derste de yanında otursam ne olur ki?
-Ben derslerde Cansu ile oturuyorum.
Dediğim sırada sınıfa Cansu ile beraber sevgilisi Berk girdi. Cansu yanıma gelecek zannetmiştim fakat Cansu Berk ile beraber en arka sıraya oturdu.
-Of tamam ama sadece bugünlük yanımda oturabilirsin.
-Cansu ne zaman senin yanında oturmaya karar verirse bende o zaman senin yanından kalkarım FISTIK.
Onu aldırmadan sırama oturdum. Tam Deniz'e "O zaman yakın zamanda yanımdan kalkman gerekecek çünkü Cansu'nun sevdası 2 güne biter" diyemeden sınıfa kimyacı Mahmut hoca girdi. Ben dersi dinleyememiştim çünkü Deniz sürekli bana sorular soruyor ve beni rahatsız ediyordu. Sonunda ders bitti. Şimdi Cansu'ya hesap soracaktım. Sıradan hemen kalkarak Cansu'nun yanına gittim.
-Sen ne yaptığını zannediyorsun?
-Yine ne yapmışım?
-Sevgilin oldu diye hemen beni sat yanıma oturma ben Deniz ile oturmak zorunda kalayım dimi. Ben sevgilim olduğunda sana böyle yaptım mı?
-Senin hiç sevgilin olmadı ki.
-Of tamam hiç seni çekemeyeceğim zaten benim başka sorunlarım var.-Ne oldu ki?
Sabah olanların hepsini Cansu'ya anlattım. Çok fazla şaşırmıştı. Hala da şaşkınlığı üzerindeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşktan Hatıralar
Random-Önüne baksana be salak! -Sana baksam olmaz mı? -Seni ukala şey Şu çocuğa bak ya pis sapık hem çarpıyor hem de özür dilemeden asılıyor. Onu umursamadan yoluma devam ederken kolumdan tuttu ve: -ismim deniz tanışmaya ne dersin? -Saol ben almayayım ...