Já tebe taky

2.1K 46 3
                                    

Crrr, crrr. Ozval se mobil. Dala jsem si ho k uchu. Lucy volá.

,, Ahoj Lucy!"

,, Ahoj Sophy!"

,, Co potřebuješ?"

,,Ehm... Rodiče odjeli na 3 dny pryč a... mohla by jsi u nás přespat? "

,, Jasan! Večer přijedu."

Oblékla jsem si minisukni, topík a džínovou blůzu. Sbalila jsem si notebook,oblečení a tak dále. Večer jsem nasedla do auta a jela. Zazvonila jsem na Lucy a ta otevřela. Moje brada mi spadla až na zem. Lucy na sobě měla topík a třpytivé kraťásky. Byla v tom neuvěřitelně sexy. Ona se na mne tázavě podívala a já se na ní usmála. ,,třeba ahoj?" ,,Ahoj" řekla jsem honem. Vešli jsme dovnitř a já si sundala blůzu. Sedli jsme si na gauč a Lucy pustila film. Byl dokumentární takže jsem se spíš dívala na Lucy. A ona na mně. Najednou jsme se obě rozesmáli. ,,No a jak se vede? Už s někým chodíš? " Ještě jsem nikdy s nikým nechodila. A ona taky ne. ,, ne" odpověděla jsem rychle. "  ,,Já taky" řekla soucitně. Vyndala si notebook a šla na fb. Začala jsem v tašce hrabat notebook.

Z POHLEDU LUCY:

Začala něco hrabat v tašce. Pořád se mi v hlavě opakovalo: Už s někým chodíš? ,,NE". Byla jsem za to ráda. Už dva roky jí miluju. Konečně vyndala notebook z tašky. Otevřela ho a hrrrr na fb. Napsala jsem Sophy: Ahoj!

Z POHLEDU SOPHY:

Lucy mi napsala. Mrkla jsem se a odepsala.

Lucy: Ahoj!

Sophy: Čus:3

Lucy: Víš...

Sophy: Ano?

Lucy: Chceš se mnou chodit?

MILUJU TĚ:*

Sophy: Já tebe víc:* A jasně že jo.

Z POHLEDU LUCY: Podívala jsem se na Sophy a políbila ji. Pak na mně Sophy skočila a začala mne líbat. Hmmm to si nechám líbit. Chytla jsem ji kolem pasu a stáhla jí top. ,,Awww jsi nádherná" zašeptala jsem. Pak mi také sundala top a políbila mne. Líbali jsme se a ona mi mezitím sundala kraťásky s kalhotkami. Sundala si sukni a začala mi sundávat podprsenku. Já jsem jí strhla kalhotky a podprdu rychle. Ona se ale pořád prala s mou podprdou. Sundala jsem si ji sama. Dlouho jsme se líbali a pak jsem ji začala hladit po zadečku. Sjela jsem až k její kundičce. Chvíli jsem ji hladila a pak jsem do ní strčila prst. Zavzdychala a já do ní strčila i druhý, třetí a čtvrtý. Když už skoro byla, přidala jsem i jazyk. Vystříkala se mi do pusy. ,,Jseš nádherná" řekla jsem. Trochu se začervenala. Najednou do mně strčila rovnou tři prsty. ,,Ach bože" vzdychla jsem. Začala rychle přirážet. ,,J-já j-s-sem p-panna!" Křikla jsem. ,, aha to vadí? Já jsem taky byla panna než jsem sem přijela. " najednou přidala i čtvrtý prst, a pak celou ruku. Vystříkala jsem se na její ruku a ona si ji olízla. Roztáhla mi nohy a přitiskla svou kundičku na mou. Začaly jsme se o sebe třít. Křičely jsme na celý barák. Udělaly jsme se do sebe. Sehla jsem se a vylízala ji. Políbila mne a řekla: ,,bylo to úžasný". Šli jsme do postele. Chvíli jsme se mazlili a pak jsme usnuli v obětí.

We are lesbianKde žijí příběhy. Začni objevovat