Saat sabahın 5 ' sen uykunun en güzel yerinde ben seni uyurken bile sevmekle meşgul üm. Saat 6 oldu ben 1 saat boyunca oturup seni sevdim. Aslında ben seni uykuda bile seviyorum ama bu sevme ayrı bir sevme. Gözlerini, dudaklarını, nefesini, saçlarını, yürüyüş ünü, ellerini, sana sarılınca kırılacağını sandığım kaburgalarını , kokunu, herşeyini yani tüm herşeyini ayrı ayrı düşünüp teker teker yeniden aşık oldum sana bu saatlerde . Şimdi ben okula gidiyorum hava önceki sabahlardan daha güzel bugün önceden, yerler geceden kalma yağmurun kenarda köşede birikmiş suları, soğuk ve o soğuklukla birlikte gelen sisliydi. Aslında ben daha çok severim böyle günleri fakat senin öyle günleri sevmediğini biliyorum. İşte, işte tama bundan bahsediyorum . Bugün hava tam senin sevdiğin gibiydi . Güneş erkenden yüzünü göstermişti , birazcık soğuktu ama bu soğukluğun sebebi hafifçe tatlı tatlı yüzüme vuran rüzgardı . Sanki bugün herşey sendi. Havada sürü halinde uçan kuşlar, o tatlı rüzgarın etkisiyle sallanan ağaç dalları,sabahın bu saatinde nereye gittiği belli olmayan başı boş insanlar, camiden çıkan yaşlı adamlar yani nasıl anlatsam bugün heryer daha bi güzeldi heryerde sen vardın sanki senin kokun vardı heryerde fakat yine her zaman olduğu gibi bir sen yoktun. Belki hâlâ uyuyorsundur belkide uyanmışsındır . Bir saniye saat geçmiş sen kesin uyanmışsındır. Çünkü sen hep bu saatlerde uyanırdın biliyorum sen hep bu saatlerde mesaj atardin şimdi mesaj yok ama olsun sorun değil uyanmadiysan bile ben uyandırırım seni. Geç kalmani ne ben isterim nede sen seversin ama bu aralar hep geç kaldıyosun sanki. Okula veya başka bir yere değil sen sanki biraz bana geç kaldın sahiden sevgilim biraz geç olmadımi bana biraz geç kalmadinmi bence kaldın. Bak sende sevmezsin geç kalmayı uyan artık sevgilim aç gözünü nasıl geç kaldığını anlayıp yine koşa koşa, uçarcasına gel bana .. Özledim çünkü. Kendimi gözlerinin içine bakarken kaybettigim günleri , ellerinin ellerimi ısıttığı , kaburgalarimiz kirilircasina sarıldığımiź, yağmurun yağdığı günler bilerek ıslanmak için dışarı çıktığımız ama ıslanmamak için kaçtığımız günleri özledim ben. Ben herşeyden önemli seni özledim. Çok geç oldu sevgilim gel artık...
Bu saatler hep sensin . .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat kokulum . .
RomanceMerhaba arkadaşlar ben bu kitabı kendi hayatımdan alintilarla yazıyorum kafam estikçe sevdiğim adamı özleyince sürekli oturup bir şeyler yazarım bu sefer bu kitabı herifim için yazıyorum burada paylasmadan önce bir kaç arkadaşıma okuttum...