● ALTA VERSIUNE ●
Reusisem sa scap de Andi. Mă uitam ,in spate, cum se enerva, dar in urmatoarea secunda l-am văzut fugind in curtea liceului. Nu m-am gândit unde s-ar putea grăbi. Tot ce aveam in cap erau spusele Carolinei . Mă simţeam atat de furioasa, l-as fi strâns de gât pe acel nenorocit. Totusi ,adânc în sufletul meu imi e frica de el. O sa il fac sa regrete. Parintii mei il vor distruge in tribunale. Si acea dovada este cea care ma face sa am incredere in mine . Il am la degetul mic. Atunci ii spun soferului :
- Duceţi-ma in parcul din centru!
- Dar e la 2 străzi distanta! se revolta soferul.
In acel moment nervii mei si-au spus cuvântul.
- Nene, dacă te platesc, mai conteaza unde vreau sa merg !?
Saracul om voia sa-mi spuna câteva, dar cand s-a uitat in oglinda retrovizoare a văzut ca plâng si a tăcut. Am ajuns repede, normal, doar trebuia sa merg 2 strazi, dar singurul motiv era sa scap de Andrew.
~DIN PERSPECTIVA LUI ANDREW ~
Eram ingrijorat unde s-ar fi putut duce Mia. In 3 ani, de cand o cunosteam, de putine ori se enervase,dar si atunci cand o facea reusea sa ramana calma, insa cand am vazut-o in halul acela simţeam cum mor încet înăuntrul meu. Ma gândeam la spusele ei, mai ales ca m-a privit cu ochii plangand. Unde sa se duca? Atunci m-am gandit la Caroline si Anne trebuie sa ştie ceva. Cand am intrat in clasă cele doua se certau.
- Fetelor, ce s-a intamplat cu Mia? Unde a plecat? Spun agitat atunci când în sfârșit le acaparase atentia asupra mea.
- A zis ca vrea sa se răzbune si se duce sa se calmeze,spune Caroline . Și Anne știi bine ca atunci când un țesut este împușcat trebuie scos cât mai repede glonț, și rana fiind presata cu un bandaj pentru a opri hemoragia. A, da și vezi ca nu ai răspuns corect la acel exercițiu. Dacă persoana își pierde cunoștință nu o stropești cu apa. Sora mea,îi ridici picioarele pe ceva. Se vede ca nu ai învățat pentru test.
- Eh ,se mai întâmplă. ..saltă Anne nepăsătoare din umeri.
Deja m-am plictisit sa le ascult. Vreau sa știu unde e Mia și despre ce mama naibii e vorba.- FETELOR! Ce răzbunare ? Pentru ce anume?
- Am aflat ca Zack este proxenet, de aceea se apropiase asa de mult de Mia. zice Anne.
- Eu stiam de la început ca ceva nu e in regulă cu el, de-aia am cercetat. Intervine repede Caroline.Stai ,ce? Mia e vigina?Nu prea as fi crezut asa ceva. ... o fata asa frumoasa ca ea...? Insă sa privesc partea buna, este o fata cuminte si fragila ,iar asta nu o facuse o tarfa ca unele. Aceasta latura a ei mă face sa mă topesc și sa fiu îndrăgostit lulea de Mia Turner.
- Sa o sun sa vad unde e! Propun în timp ce ii formez numărul. Însă observ cu stupoare ca nu răspunde.
~ DIN PERSPECTIVA MIEI ~
Cand am ajuns, putin mai in fata era Zack sarutandu-se de mama focului cu o bruneta pe o banca, pe una dintre aleile de langa mine .Aşa de repede fusesem inlocuita? "Dar intrebarea e daca ai existat vreodata pentru el?!"imi spunea constiinta. Picioarele parca imi se topeau si ma aşez pe cea mai apropiata banca din jurul meu. Simţeam acum o ura care se instala in mine devenind tot mai mare, nu mai suportam . Ma ridic hotarata sa-l infrunt pe Zack,insa două braţe puternice ma prind de şold, eram speriata si vroiam sa strig insa cineva imi pune mâna la gură fiind neputincioasa din toate punctele de vedere. Cand observă ca m-am calmat, imi ia mana de la gură si ma intoarce cu fata la el. Atunci vad . . .
Hei, hei, hei, ce mai faceţi?
Cum vi se pare capitolul acesta?
Ştiu ca e cam scurt, dar inca sunt in faza de creatie.
Dacă aveţi nişte sugestii mi le puteţi spune!
Ok, sper sa va placă cartea!
Bye, bye dragilor!P. S. : Cine credeti ca poate fi persoana care a oprit-o pe Mia? :>
P.P.S. : ACEST CAPITOL A FOST RESCRIS
CITEȘTI
The Song Heart <<L.H. FanFic>>
FanfictionInima...Oof...inima...cel mai mare dușman al nostru când ne îndrăgostim de cine nu trebuie. Realizezi ca simți ceva fix când nu mai poți da înapoi. Ei bine,Mia se confrunta cu asta. Mia este doar o fata care adora perfecțiunea și niciodată nu s-ar...