Nahrávacie štúdio

4 0 0
                                    

"Marry poď ideme dnu." povie Jason. "Ďakujem." poviem a ideme. Fajn tak mám kamarátov ale toto sú skôr súrodenci. Poznám ich asi 3 roky. Max a ja sme ty šialený,ale on mi robi veci naschvál a potom to ľutuje. Jason je moje zlatíčko ako aj Em a Nat. Em a Nat sú tie pekné a bez nich by som nemala kamošky. A ja. To neviem. Ľudia ma berú ako najkrajšiu s kapely. Ja nou niesom. Alebo? "Marry nebor Maxa vážne." povie Jason."Ja viem. Už dlho to nerobím." poviem a Jason ma objime. Dnu vojdu ostatný a Niall s nimi. "Prečo mi to robíš? " opýtam sa Maxa."Marry to je pre tvoje dobro." povie Max. "Tak diki." poviem. "Marry poď ideme do štúdia." povie Jason. Ja ani nič nepoviem a idem. Zastrelím ho raz. Pomyslím si. "Nenávidím ťa." zvriesknem naňho. "Ale Marry, zase sa chceš hádať." povie Max. "S tebou už radšej nie."poviem a idem dnu. Začínam ja. Všetky piesne začínam a mám tam toho najviac. Vraj mám talent. To mi povie každý. Dnes spievame pieseň Forever in my Heart. Ako naschvál, pretože som ju napisala ja o Niallovy. Bolo to niekoľko dní po tom ako som šla na ich koncert. Nikto o tom nevie. Okrem Jasona. Ja a on sme si najbližší. S Maxom sa máme radi a všetko, ale on ma vlastný život. On si ho užíva podla seba. Nemyslí na to, že niekomu ublížil natoľko k sa stála niekym iným. Môj hlas sa rozlieha po celom štúdiu. Niall len pozerá tak divne. Akoby vedel kto som. Žeby si spomínal. Pri speve idú emócie sami. A hlavne u mňa. Jason vojde dnu a bojíme ma. Vie ,že to potrebujem. Baby prídu tiež. A Max. Ten len pozerá, že čo. Vedel čo to somnou správy. "Marry bolo to úžasné." povie Jack. Nás manažér. Jack je nim este len 2 roky a predtým ním bol môj otec. "Ďakujem Jack." poviem. "Ona je dobra." povie Niall Maxovy. "Najlepšia." povie Max a príde ku mne. "Úsmev slniečko." povie Max a bojíme ma. "Mám pre vás ponuku. Naša skupina hľadá predskokanou na WHERE WE ARE TOUR. A myslím, že som ich aj našiel." povie Niall a pozrie na mňa. "Ďakujeme, ale my nemôžme." povie Jason. "Berieme to." poviem ja. Všetky pohľadi padli na mňa. "Tak to som rád. Budete tu aj zajtra?" opýta sa. "Jasné sme tu každý deň."poviem a už ma nieje. Sadnem si na sedačku a rozmýšľam. Odvtedy som si len odfarbila vlasy na prirodzeno. Ako ma nemôže poznať? Veď som s nim bola kamarátka odjakživa. "Marry?"povie a pozrie na mna. "Niall!" poviem nahnevane. "Ako to ,že ty si stále tu?. .."

Tak a je tu ďalšia a nudná časť poviedky :D. Ale nie aspoň dúfam. Nechcem sa veľmi rozpisovať, ale ak máte nejakú otázku stačí mi napísať. #Majka

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 09, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Forever in my heartWhere stories live. Discover now