Prečo práve dnes?

10 0 0
                                    

Ako začať. Ľudia si o mne myslia, že som nejaké rozmaznané dieťa a niesom.Nikto to nevie aká som.Som taká ako ma naučili rodičia. Naučili ma toho veľa, ale hlavne asi aby som dôverovala len pravým priatelom. A mám takých? To neviem ani sama. Mala som jednedného pred pár rokmi. Odvtedy som len fanynka ako ostatné. A momentálne sa pripravujem do štúdia. Jedine miesto kde vyjadrím svoje pocity. "Marry kam to zase ideš?" opýta sa mama. "Štúdio." poviem a  zabuchnem dvere na dome. No skôr na vile. Nenávidím sa za to. Prečo ja musím bývať vo vile jediná s triedy. Idem si po ulici so slúchadlami na ušiach. Jediné čo ma drží hore. Pustím si Lea Michele a len tak idem ďalej. NIEKTO do mňa vrazi. "Heeeeej nevieš dávať pozor na cestu." poviem a pozriem na osobu. "Prepáč nechcel som je mi to ľúto." povie a ja idem ďalej. Bol to ON. A preto som tam nemohla ostat dlhšie. Čo keď ma spoznal? Otočím sa a on ide za mnou. "Nepoznáme sa?" opýta sa. "Možno." poviem a už ma nieje. "Kde toľko trčiš?" povie Max. "Niekoho som stretla po ceste a ide za mnou stále tak asi vieš prečo?" poviem. "Ahoj Niall." povie. Max ho pozná tiež a jeho si určite pamätá ako to poznáme. "Max ako sa máš?" povie Niall. Ja som sa pobrala ďalej načo tu budem trčať. Pred štúdiom boli všetci az na Maxa. "Em,Nat a Jason." poviem a utekám k ním. Naša malá a skromná skupina. 5 Monsters. Neviem prečo som s tím súhlasila. Nechápala som sa až teraz. Max došiel aj s Niallom. "Max!" poviem Ema. "Ja viem,ja viem." povie.

Ahojte. Tak toto je moja prvá poznamka autora.Yeah :D. Ak sa vám zdá, že ste to niekedy videli veľmi dávno tak áno. Dávala som to ,ale aj zrušila a teraz myslím, že by som to skúsila znovu, pretože rada čítam príbehy a aj píšem a tak aspoň niekde využijem svoju fantáziu. Postavy som vyberala podľa toho aby sa mi tam hodili aj ako hudobníci. Tak dnes som sa rozpísala. Dúfam, že sa vám bude páčiť. Vote a Coment poteší. #Majka ♡

Ps: Na obrázku je predstaviteľka Marry :)
Ps2: Bola by som rada ak by ste to   pomohli zdieľaj ďalej Ďakujem

Forever in my heartWo Geschichten leben. Entdecke jetzt