Минаха се два дни от инцидента в голямата библиотека.По случайност Юнги брата на Джънкук го беше видял.Щом стана свидетел на това как момчето пада отреагира бързо и отиде да му помогне.Чернокосият младеж беше изпаднал в безсъзнание и русокисият реши да го заведе в болница.
Там лекарите констатираха,че момчето има леко сътресение и няма повод за притеснение.
След като Джънкук се събуди всичко изглеждаше наред докато Юнги не стана свидетел на нещо след като беше влезнал в болничната стая.
Предишният ден.
Джънкук лежеше на удобното легло.Момчето отвори клепачи и очите му се срещнаха с две притеснени фигури.Момчето се надигна леко и седна на леглото като потърка главата си.
-Дъде съм?-попита и погледна първо момчето от ляво а после и от дясно.Той се намръщи щом ги огледа от глава до пети.
-Добре ли си Джънкук?-попита рижавокосият от дясно.
-Сеокин какви са тези дрехи?-попита момчето игнорирвайки въпроса.Джин сбръчка вежди и погледна към Хосеок,който го гледаше също толкова объркано,както той него.
-Сеокин.-започна Джънкук-Не ме карай да повтарям.Къде съм и къде са ми дрехите?.
-Казах ти,че и сам мога да се оправя в библиотеката,но изведнъж тая тъпа стълба падна-говореше момчето.-Онзи некадърник е виновен нали ти наредих да му отсекат главата-До кога възнамеряваш да не казваш нищо,и на теб ли искаш да ти отрежат главата?-довърши момчето.
-Май си е одарил главата много жестоко-проговори Джин.
-Дори не разпознава най-добрия си приятел.-довърши Хосеок.
На врата се почука и Юнги влезна вътре.Трите момчета вътре го погледнаха.
-Лекарят каза,че имаш леко сътресение,но всичко е добре и може да се прибираме у дома-каза момчето и погледна към чернокосият си брат в леглото,който го гледаше със сбръчкани вежди.
-Юнги той не помни нито мен нито Джин-заговори Хосеок.
-Да не можа да ни разпознае и ме нарича Сеокин вместо Джин-разказа му чернокосият.-Може би ще разпознае теб.
Джънкук само гледаше и слушаше разговора без да казва или прави нещо.Но изведнъж не издържа и проговори.
-Какво ви става на вас двамата?-попита момчето.Трите момчета го погледнаха а момчето се изправи на крака и залитна но Хосеок му попречи да падне.
YOU ARE READING
Reborn again TAEKOOK
FanfictionВярвате ли в прераждането? Аз не,но един ден всичко се преобърна.