Part 1- First Day

414 16 0
                                    

Hyun

Hyunnnnnn~ hyunnnnn~ cepatlah..hari nie kamu ada audition di BIGHIT tau...cepat bangun...

Haishh~

HYUN:Ok2,saya dah bangun nie unnie..boleh tak stop menjerit??(jerit)

HYO:OK2,unnie akan berhemti bile kamu dah bangun..cepat sikit..

Saya mencapai tuala dan menuju ke bilik air..
After 5 minutes~
Hyun:Hah!Lega pon..baru lah segar..(happy)

Saya memakai skinny jeans and sweatshirt berwarna purple,memakai headband berwarna putih dan biarkan rambut lepas..
Saya turun kebawah dan menuju ke dapur...
Hyun:hurmm,sedapnye bau masakan unnie..wahh.
Hyo:Biasalah ,unnie sape nie??hahah(ketawa)
Hyun:Ye lah.(smirk)

After 10 minutes
HYUN:Wahh,kenyangnye perut nie( bersandar)
Alamak ,hyun dah lambat nie ,unnie...(cari kunci kereta)

Saya memakai sneakers dan terus masuk ke dalam perut kereta..Saya memandu dengan laju..

HYUN:Alamak,macam mane nie??cepatlah sampai..aigoo(worried)

Selepas 30 minutes memandu,akhirnye saya sampai jugak ke BIGHIT nie...fuhhhhh~

Hyun:Haaa~ Haraplah ape yang aku practice semalam aku akan ingat..jangan aku lupa sudah...(tenangkan fikiran)Ok~

Aku masuk kedalam bilik audition dengan perasaan yang gemuruh...dan melihat ada 4 orang juri di hadapan..

Hyun:Annyeonghaseyo,Kim Hyuna imnida but you can call me hyun..(bow)
Juri:Ok hyun,awak boleh mulakan...

Aku menari dengan lagu DANGER by Bangtan..Aku menari dengan penuh fokus dan aku melakukan dengan bersungguh...
Juri 1:Tarian awak sangat bagus..Saya suka dengan kefokusan awak tu...bagus..
JURI 2:Bila awak start belajar menari nie???
Hyun:ouhh...saya start masa umur saya 16 tahun...
Juri 2:ohhh..kiranye baru lagi lah nie...tapi tarian awak macam awak dah mula lama..sangat profesional..bagus..
Juri 3 &4: saya x ada apa2 nak dikatakan sebab komen saya sama je macam juri yang awal..sangat bagus...Dan kami bangga kamu akan menjadi trainee di Company kami...bagus...

What is She for Him?(BTS FANFIC V)Where stories live. Discover now