Part 2-incident~

223 15 0
                                    

Hyun

Selepas berjumpa dengan keempat juri,saya pulang kerumah untuk memberitahu unnie bahawa saya akan menjadi official trainee di BIGHIT ENT..yeay~

Hyun:Wahh,akhirnye tercapai impian aku nak jadi trainee..(happy)

Sedang fokus memandu,tiba tiba saya terlanggar sesuatu,
Hyun:alamak,ape nie??(turun ari kereta dan pergi kehadapan kereta untuk memeriksa sesuatu)
Unknown:Ape nie?lain kali hati hati lah bawak kereta tu..takde mata ke???(marah)
Hyun:hello~,baik baik sikit cakap tu k.jangan main sembur je..awak tu jalan,tengok kiri kanan,jangan main redah je..cakap orang.(dengus)Sukahati je cakap(masuk ke perut kereta)

Terus memandu kereta,akhirnya sampai kerumah..
Hyun:saya dah balik..(penat)
Hyo:Saeng,jomlah makan.unnie dah masak nie...
Hyun:takpee lah unnie.hyun penat nie...ouhhh...sebelum hyun lupa,hyun pass audition kat bighit tu...hyun akan menjadi official trainee kat sana..(happy sambil peluk unnie)
Hyo:wahh,bagus lah..akhirnye tercapai impian saeng kan..hahaa..ok..saeng gie mandi,nanty kita makan sama2 and celebrate for this,k??

Saya melangkah ke bilik dan mencapai tuala dan terus menuju ke bilik air...

After 15 min~

Wahhh..segarnye badan..uwahhh~

Saya terus mencapai pijamas dan memakai dan terus menuju ke dapur...
Hyun:wahh,banyaknye unnie masak...macam2 ada...
Hyo:of course lah,unnie masak untuk saeng unnie je..lagipon unnoe bangga ngan saeng..dah cepat makan..nanty sejuk pulak..

Saya pon mencapai lauk kegemaran dan menyuap kedalam mulut..
Hyun:hurmm...sedapnye...(teruskan makan)

Selepas makan malam,saya menolong unnie mengemas meja makan...
Hyo:thanks saeng sbab tolong unnie...huuu..
Hyun:sama2 ..nie kan kje saeng jugak..kita sama2 tolong menolong...

Selepas mengemas,saya terus masuk kedalam bilik untuk mengulang kaji...

Sambil mengulangkaji,saya tertidur di atas meja belajar...


Dream~~~
Apakah yang dimimpikan oleh hyun??Watak lain akan muncul. Tunggu saya update....heheh..broken bm..hahaa..mian..

미안 ...sorry kalau sikit..nie je idea yg ade..have fun k..

What is She for Him?(BTS FANFIC V)Where stories live. Discover now