In dream
Sedang aku berjalan,tiba tiba sesuatu berada mengekoriku...aku pon melihat kebelakang dan sesuatu itu menghilang...aku meneruskan langkah ku dengan pantas...tiba tiba,seseorang telah memegang tanganku...
Sedar dari mimpi...Bunyi jam loceng,
Hyun pon terkejut dan terjatuh dari katil...
Hyun:Aduhhhhh!!! (Urut punggung)
Hyo:Waeyo,hyun??(Muka blur)
Hyun:Nie ha,(tunjuk jam loceng) boleh pulak berbunyi.terkejutkan orang je..nasib baik takde sakit jantung...
Hyo:Hahahahaha...lah ingatkan ape tadi..jam pulak dipersalahkan...dah dah..baik kamu pergi mandi..rasanye kamu dah terlambat nie...
Hyun:Arraseo unnie (masuk bilik air)Fast forward
Hyun turun kebawah untuk bersarapan..
Hyun:Wahhh,sedapnye bau...huuuu
Hyo:Ape ape je lah saeng unnie ...haha
Hyun:oklah unnie,hyun dah lambat gile nie..kalau lambat nanti,kene marah pulakFast forward.
Tibe di bighit entertainment.
Hyun:Lalalala~(Dengar lagu sambil makan roti)
Unknown:(Berlari dan terlanggar hyun)Aduhhhh!!
Hyun:Awww!!ape nih??Yah!!takde mata ke?Lain kali hati hati lah...jangan main redah je nih...hishhh..
Unknown:ehhhhh,jap..rasanye saya macam pernah jumpe awak...tapi kat mane ek.. (berfikir)
Hyun:(tilik muka unknown..tibe tibe)erkk..alamak..mamat nie...aduhhh...baik aku larikan diri... (lari daripada unknown tu)
Unknown:aikkk...lari pulak minah tu....hurmm ..takpe lah..Fast forward.
Ceo bighit:Ok hyun,hari nie awak practice dalam bilik nie...nanti saya kenalkan awak dengan ahli group awak...(tunjuk bilik tu)
Hyun:arra..ok thanks~(keluarkan phone and bukak lagu let me know by bts)
Hyun pon menyanyi sampai tak perasan yang someone telah mengintipnye...
Unknown:Wahhh....good voice...(tepuk tangan)
Hyun:ehhh..th...th..thanks..(tersengih)
Unknown:by the way,what is your name?and please introduction about you...
Hyun:ermm..ermm..Saya park hyun jin..and boleh panggil saya hyun...for simple call..You???
Unknown:Ok...saya kim taehyung and just call me v...nice to know you...hurmmm..oklah i need to go...nanti kita jumpe lagi k..
Hyun:ermmm...ok ok...bye V...Sorry sebab baru update chapter 3....mianhae sebab part nie sikit...harap korang vote lah fanfic nie...