part 22

778 53 12
                                    

A month later....

It was night time the atmosphere was calm...cool air around and unnav  sitting together in the same park...fingers entwined with each other's.. Unns eyes closed and her head resting on his shoulder.. And he admiring her beautiful face..

Unns:manav... You love me na...

Mnv:yes unnsu I love you a lot... Aaisa kyun pucha suddenly...

Unns:nahi bass man kiya puchne ka...

After some time...

Unns:manav.. You will never leave me na...

Mnv:no baba never ever... Kya baat hai unns...

Unns:kuch nahi aaise he...

After sometime again...

Unns:manav... Mere se kabhi koi jhoot mat bolna...

Mnv this time made unns look in his eyes..

Mnv:baat kya hai unnsu...

Unns:bass aise he ajeeb sa dar lag raha hai... Ki kahi kuch bura hone wala hai...

Mnv:bura toh hone wala hai. ...

Unns:kya..

Mnv:kal meri shaadi hone wali hai tujhse.. Toh mere liye toh bura hone wala hai na...

Unns:hawwww kal bole...

She stood up and started hitting him..

Unns:tera kehne ka matlab hai ki mei buri hoon.. Haan.

Mnv:arey arey...

She caught her hands and made her sit on his lap...

Mnv:mazak kar raha tha.. Tujhse shaadi karne ek liye toh mei kab se tadap raha tha aur woh time ab aagaya hai to start our new life...

Unns just smiled....

Mnv:aur rahi baat I will never leave you... I'll always love you aur tujhe kabhi jhoot nahi bolunga....

Unns hugged him..

His pov:

Haan unnati kabhi jhoot nahi bolunga... Kal tujhe sab kuch sach bata dunga uske baad the decision is yours... I think aaj ki raat hamari ek sath akhiri raat hogi... Pata nahi kal kya hoga.. Par jo bhi hoga dekha jaayega... I promise to not keep you in dark...

Mnv:I love you...

Unns:I love you too...


The next day...

Rahul and sanku were making manav understand something...

Rahul:dekh manav aaisa na kar... Tu apni aur uski dono ki life kharab kar raha hai...

Sanku:haan manav... Abhi usse kuch yaad nahi hai toh tu kyun usse sach batane ke peeche pada hai... Jab yaad aayega tab dekha jayega na...

Mnv:guys guys.. Mujhe unnsu ko dhoke mei rakh ke usse shaadi nahi karni hai.. She feels connected to Me na so she should know why she feels so connected to me.. She has all rights to know.. Aur jab usse sab kuch yaad aa jayega tab usse aur bura lagega.. Aaj mei usse sab kuch bata dunga... Baad mei the decision is hers...

Saying this he went from there...
Rahul and sanku sighed.. And were praying for all good..

Evening time all the guest were present at the venue...mnv was all dressed up in groom attire and was waiting for unns...
Tabhi he saw unns coming in red lehanga.. She was dressed in very minimum makeup (cause her skin doesn't need any makeup... She look better without makeup itself and we all know that...)

He kept on staring her ... She came and sat beside him.. And both smiled seeing each other...

The ceremony started... Pandit ji started chanting mantras... After sometime mnv was ordered to fill sindoor in unnati's maang...

But before that mnv spoke...

Mnv:unnsu... Mujhe tumhe kuch batana hai.. I don't know uske baad you'll accept me ya nahi but mujhe tumhe yeh baat batani hai... Mujhe tumhe dhoke mei rakh ke shaadi nahi karni hai...

Unns:kya baat hai manav...

He took a deep breath and spoke...

Mnv:unns tera accident nahi hua tha... Accident ki wajah se teri memory nahi gayi thi... Tune suicide kiya tha... Woh bhi mere karan... Tujhe hamesha hamre beech kuch connected lagta tha na... It is cause we were married to each other for 3 years...

Unns:manav...

Mnv:listen to me... Toh baat yeh hai ki...

He started explaining her everything.. About how they came to india... Her pregnancy... He not trusting at her... And her suicide...

Then he went to flash back...








So guys one more chapter ends here.. Hope you guys liked it...

So manav has decided to tell truth to unns. . Now what will be her reaction...

Also next chapter will be flashback about how mnv got to know the truth... And unns ka reaction also...

Our New LifeWhere stories live. Discover now