♥️Tatínek ♥️

77 5 6
                                    

Byl normální letní den a malý hybrid jménem Louis, se rozhodl, že si zajde na procházku. Potkal mnoho zajímavých lidí, který vždy s úsměvem rád pozdravil.
I když jemu moc ty úsměvy neoplatili, malý Lou si z toho moc hlavu nedělal. Užíval si tak moc svuji procházku, že ani nedával moc pozor kam jde.
A to zavinilo,že omylem do někoho narazil.,, Moc se omlouvám, nechtěl jsem, n... nedával jsem pozor!!! ". zakoktalo malé kotě. A zadívalo se do nádherných zelených očí.,, To nevadí koťátko". zamumlal zelenooký Kudrnáč. A usmál se, až mu byly vidět jeho ďolíčky.,, Jak pak se jmenuješ princezno? "zeptal se kudrnáč.,, Jsem Lou". Řeklo malé kotě a roztomile se usmálo. Kudrnáč mohl jen žasnout nad jeho roztomilostí.,, Jsi překrásný, já jsem Harry" usmál se starší. Louis se nad lichotkou začervenal a Harrymu uniklo z úst tiché awwwww.
,, Nechtěl by si jít na zmrzlinu? "optal se kudrnáč menšího s úsměvem.
,, A.. ano rád" řekl mladší. Harry se zaradoval a vzal to malé kotě za ruku.,, Můžeš mi říkat Daddy "řekl Harry. A mladší se zarazil. Vždycky chtěl svého Daddyho a Harry se mu zamlouval,jak po fyzické stránce tak po povahu. A tak úplně rudý jen přikývl. Starší ho jenom pohladil po jeho ouškách a znovu ukázal své ďolíčky.,, Tak, jaká je tvoje nejoblíbenější zmrzlina? ".

.........................................

Já vím nic moc, ale takhle zakončený se mi to líbí. ♥️
Kdyžtak mi napište na jaký téma by jste chtěli napsat nějaký příběh a já vám ho mile ráda nějak sesmolím.

Vaše Susan 😙🥰

LouKde žijí příběhy. Začni objevovat