Kapittel 3

282 8 2
                                    

Lol pov

"Lola Styles! Come here!!" Jeg løp ned gaten. Plutselig kræsjet jeg i en fyr. Jeg gikk ett skritt tilbake og så på mannen som sto der. "Niall?" Niall hadde en blodig kniv i hånden og Harry lå vedsina han og blode fosset ut av han. Louis som kom løpene etter meg stoppet opp vedsina meg og Niall tok kniven inn i hjerte til Louis. Tårene mine rant og rant. "You are just mine nå." Niall slapp kniven og holdte rundt meg. "Niall! Get off me! Kill your self!" Niall hørte ikke. Han kysset meg og han kysset nedover halsen min. "NIall! Niall! Niall!"

"Niall!" Jeg åpne opp øyene og så Niall rett foran meg. "NIALL!!" Jeg gikk bak over og satt meg inntil hjørnesofaen og vugga fram og tilbake. Jeg så meg rundt og alle guttene var der. Alle sammen så på meg og så veldig bekymret ut. "W-W-What?" Alle sammen så jeg hadde på pusj og jeg begynte å rødme. "You walked in sleep lol. So I had to call the boys that they could help me with you." Jeg så på Harry og rynket øyebrynet mitt. "And you dreamed about me!" Niall sin stemme hørtes lykkelig ut. "Yes! You had killed Harry and Louis and afterwards would you rape me!!" Jeg snudde meg mot Niall og ga han en bitch blikk. Niall så sjokka på meg og ga meg en klem. "I will never kill my friends..." Han kysset meg på kinnet. "And you sayed that I'm just yours now!" Niall rødma. Vent hva? Rødma? You kidding with me? Hahaha! "Sorry..." Plutselig så jeg noen løpe inn døren. Jeg dyttet Niall av meg og løp dit. "NICK!!!" Nick løp mot meg og ga meg en klem. "Why are you here?" Jeg ga han en sjapp kyss på munnen og jeg kjente at gutta stilte seg bak meg. "Have you a boyfriend?" Jeg snudde meg mot Niall og ga han fingeren. "Not kill my Brother and Louis! Because you will have me!" Niall begynte å le og gikk ett skritt nermere meg og holdte meg på skulderen. "Haha! It's was just a dream darling." Niall kysset meg på hode og så på Nick. Jeg snudde meg også mot Nick og smilte. "Why are you here Hottie?" Nick rynket pannen, "Why do you speak English?" Han slo meg på skulderen og små lo litt. "Because.. Ehm... I love you?" Jeg smilte en uskyldig smil. "We broke up, you remember?" Nick kysset meg. "But why is you here?" Jeg tok hånden til Nick og gikk ett skritt nermere. "Orker ikke engelsk lenger altså!" Fortsetta han og jeg små lo litt. Harry kom vedsina meg og så på meg. "Jeg.. Ehm.. Kan.. Nork?" Jeg så Harry og begynte å få lattekrampe. "You not remember? It's Norsk, not Nork." Jeg spruta ut latter og begynte å få tårer av Norsken til broren min. "My girl! NO WAIT! Norsk... Ehm... Jeg skal reise tilbake nå, men mamma var så grei og kjørte meg hit, mamma syntes flybillett er så dyrt så hun kjørte meg hit, så må dra egentlig nå. Men jeg fikk lov til å ta farvell..." Da begynte jeg å grine.. "Jeg vil ikke ta farvell..." Jeg ristet på hode. "We have to!!!" Nick tok på skulderen min og jeg nektet. Han ga meg en kos og tårene mine rant ned genseren til Nick. "Jeg elsker deg så fuckings mye..." sa jeg med en inneklemt stemme. "Vet du hva? Vi har ikke ligget sammen enda... Jeg vil at DET skal være farvellen vår! Jeg ber mamma dra hjem så jeg kan være her i helga og da drar jeg søndag. Flyet!" Jeg smilte og så på Harry med valpe ansiktet mitt. Når vi var mindre gjorde jeg og Harry det på mamma og pappa hele tiden så de sa ja. "What?" Harry ristet på hode og jeg bare smilte. "It's was good." Sa jeg og han løp ut for å sikkert si ifra til moren sin. "What? What was good?" Jeg så på Harry og smilte. "He goes home on Sunday. Because.. No.. I wan't say it to you.." Små lo jeg. "WHAT?!?! SUNDAY!?!?" Jeg trodde reaksjonen skulle være Harry, men nei! Det var Niall. Haha! Enda komiskere! Jeg snudde meg mot Niall og lo. "Chill! You're not kill Nick?" Jeg ga Niall en rask klem og han ristet på hode og så ned på bakken og Nick kom inn igjen.

My brotherWhere stories live. Discover now