Beklager for skrive feil og sånt ;) Jeg er hos bestemor og skriver på hennes hemma pc... Ingen ting fungerer her omtrent... Jeg har med min egen pc, men besta har ikke enda fått trådløsnettverk, det er på vei da... Men så bare så dere vet det ;)
Advarsel: Det kan se sånn ut at det kommer ekle ting i historien, men det er bare begynnelsen eller hva jeg skal si.. Sånn som det har vært på Livet med One Direction og We Have A Secret (Begge bøkene) ;) Ikke noe farlig søs! (søstera mi hater sånt...)
-------
Lol pov
"Skal vi gå opp?" Nick tok hånden min og så på meg som en pedo.l "I don't speake to you if you don't talk English." Jeg så på Nick og gjepa. "I'm sorry babe! Can we go up now?" Nick laga en kysstryt mot meg. Jeg nikket og slapp hånden til Nick og gikk nærme Niall. "Chill Nialler, don't kill Nick!" Jeg ga Niall en klem og kysset han på munnviken hans. Jeg gikk ett skritt bak og så Niall rødme. "Okey... I promise.." Sa han og smilte, han var knall rød på kinna. Jeg smilte og tok hånden til Nick og gikk. Vi gikk opp trappen opp til andre etasje. "Babe?!" Jeg stoppet opp og så ned trappa. "Yeah Hazza?" Jeg smilte. "Will you sleep now?" Jeg nikket, "Yeah.. Something like that..." sa jeg og snudde meg og gikk videre.
Jeg lukket igjen døren og satt meg i sengen. Jeg hadde en høytaller på rommet så Nick satt på One way or Another av One Direction og satt på høytallerene mine så det var veldig høyt. Nick begynte å danse og synge og jeg fikk helt lattekrampe. Han kom i mot meg og tok armen min og snurret meg rundt og danset med meg. Han tok meg helt inntill han og han holdte rundt midjen min og jeg rundt nakken hans. Han kysset meg og gikk bakover. Han dyttet meg ned i sengen og kom oppå meg. Han kysset meg først på munnen så nedover halsen. Jeg tok av t-skjorten han... ********************
Harry pov
Jeg gikk tilbake til guttene og smilte. Plutselig hørte jeg sangen, One Way or Another. "Zaynster lisning!" Jeg så på Zayn og smilte. "Yeah! I lisning!" Vi lo. "They should certainly not sleep ..." sa jeg og lo litt, "Yes. You have right there H." Louis smilte og ristet på hode. "WHAT?!?!?" Niall kom ut fra kjøkkene og begynte å løpe opp trappa. Liam løp etter og holdte han fast. "Paynee! Let me go! I will kill him!" Niall prøvde å få seg løs. "You promise her!" Ropte jeg til Niall. "Boo Bear! Help him!" Louis løp opp og bærte opp Niall ned. Hva går det av Niall da? "Tv!" Skrek jeg og løp mot tv'en. Hver gang noen roper tv så løper vi alltid til tv, det er en konkuranse vi har. Alle sammen løp dit også, til og med Niall. "I was first!" Fniste jeg.
YOU ARE READING
My brother
FanfictionForeldrene til Lola (Lol) dødd i en ulykke og hun må flytte til broren sin i England som hun ikke hadde sett eller hørt fra før hun var 4 år! Hun blir forelsket i en av guttene, hvem blir det? Hvem er broren hennes? Det får du vite når du leser hist...