Part 3

46 0 0
                                    

- ENGEDJ EL! - kiabáltad és pofon vágtál egy csávót aki éppen téged fogott. - AAAH te ribanc! - mondta fájdalmasan. Elfutottál - UTÁNA!! - kiabáltak. -Haha soha nem fognak elkapni - gondoltad. - Soha nem fogsz elkapni te seggfe-" mondani akartad erre neki mentél valakinek. - Jaj ne - suttogtad. - Merre akarsz menni édes? - kérdezte. Felnéztél és láttad a vöröslő agresszív szemeit. Nyeltél és felálltál. - É-é-én csak körbe néztem a házban. - dadogtad. - Főnök, meg akart szökni! - Mondta az egyik közülük. Rájuk nézett aztán újra rád.

 - Ez igaz, hogy meg akartál szökni? - kérdezte. -N-nem! - dadogtad. - Szerencséd, ma jó kedvem van! - mondta. -Vigyétek a szobájába! - parancsolta - Máris uram! - mondták. Másnap: Kedves! Mr. Bakugouval fog enni. - mondta az egyik testőr. - Miért? - kérdezted. - Mert ő ezt szeretné! - mondta. - Rendben, bocsánat! - mondtad. Lesétáltál a konyhába és láttad, hogy ott ül az asztalnál és nyomkodja a telefonját. Szemet se vetett rád így hát köhögtél egyet. Miután észre vett rád mosolygott. - Uh itt vagy! - mondta a szőke hajú férfi. - Nem volt választásom! - mondtad miközben ránéztél. Egyszer csak fölállt és odasétált hozzád.

 A szíved elkezdett hevesebben verni és kezdtél ideges lenni. Megfogta az arcodat és közelebb hajolt egy csókra, becsuktad a szemes és érezted a szádon a levegővételét. - Csak akkor foglak megcsókolni ha könyörögsz nekem! - mondta flörtölős hangon.

Maffiába esve (Bakugou x reader, mafia fanfiction)Where stories live. Discover now