Part 6

30 0 0
                                    

 - UtálomUTÁLOM!! - kiabáltad, majd a térdeidre estél és elkezdtél sírni. - Hé hé minden oké? - kérdezte az egyik testőr. - Nem, semmi nincs renden! Miért csinálja ezt velem? - mondtad neki zokogva. Odament hozzád átölelt jó szorosan és nyomott egy puszit a homlokodra. Pár perccel később elengedett. - Hé minden rendben, ne pazarold azokat a gyönyörű könnyeidet érte! - mondta megnyugtatva téged, erre te elpirultál. - A nevem Todoroki Shoto! - mondta. - Az enyém pedig Y/n L/n! - válaszolván neki. Egymásra néztetek majd elnevettétek magatokat.

-Hé...Bocsánat, hogy félbeszakítalak de minden rendben? - kérdezte tőled Bakugou felesége, bólintottál majd fölálltál. - Ma lesz egy party! Csak megszerettem volna kérdezni, hogy kiválaszthatom-e a ruhád? - kérdezte, majd hátra néztél Shotora, aztán vissza Bakugou feleségére. - Persze! - válaszoltál neki.

Aznap este a buliban: Boldog vagyok, hogy mindenki eljött és hogy a gyönyörű feleségem is itthon van! - mondta Bakugou és mindenki elkezdett tapsolni. - nekem ezt miért kell végignéznem? - suttogtad. - El akarsz menni valahova? - kérdezte Shoto 

- Igen..Van ennek a háznak erkélye?
- kérdezted. -Igen van, de az a harmadik emeleten van! - mondta Shoto. Megfogtad a kezét majd felmentetek a 3. Emeletre. -Háát..itt volnánk. -mondta Shoto felérve utánad. - Gyönyörű! NÉZD innen látom a csillagokat, sőt meg is tudom fogni őket! - mondtad, majd elkezdtél nevetni. - Kedves! Felkérhetlek egy táncra? - kérdezte, majd rámosolyogtál. - Persze uram! - mondtad kuncogva. Te és Shoto végig táncoltátok az egész éjszakát.

Maffiába esve (Bakugou x reader, mafia fanfiction)Where stories live. Discover now