Pokud budete schopni si toto přečíst až dokonce tak vám dlužím čokoládu
PÁR věcí co nemám ráda na wattpadu .
1 ) Nerd povídky se šťastním koncem jsou pro mě největší utrpení světa,snad více než hodina matematiky a moje tak moc milované kvadratické funkce.
2 ) Big BAD BOY a hodná holka ( + mafia příběhy ) . Uprímně znám asi pět příběhů co stojí za to. Zbytek je jak přes kopírák After & Danger nebo jiné populární mafiánské ,bad boy storky.
3 ) Když v příběhu nejsou odstavce , přežiji tunu gramatických chyb v každé větě,ale prosím DĚLEJTE TY ODSTAVCE !
4 ) Když není naboku písnička a nebo obrázek tak umírám .
5 ) Nesnáším neustálé " vylepšování " wattpadu .
6 ) Kilometrové poznámky autora na konci části a ty v ní jsou snad ještě horší
7 ) Smajlíky ve zprávách , prosím už ne.
8 ) Příběhy v kterých se neustále scházejí a rozcházejí jsou zlo.
9 ) Když už se spolu v páté části ( a to přidávám ) , políbí nebo dokonce vyspí. Nevím jak vy,ale i kdyby přišel můj největší crush tak mu ani po týdnu nedovolím,aby mě políbil NATOŽ ,aby jsme spolu spali.
10 ) Tuna stejných příběhů založená na sexu,když to tak moc chcete tak si radši pusťte porno nebo se takové příběhy aspoň naučte psát.
11 ) Nejhezčí věc nakonec - Follownu tě a ty followneš mě , bože toto ne. Kdyby tě ta osoba chtěla follownout tak to snad udělá ne ?
Pokud jse toto dočetly budu ráda , jak jste na tom vy ? Které věci nemáte na wattpadu rádi ?